Her şeye yeniden günaydın

Galiba 5. ve ya 6. blogum olmalı bu, zaten hiçbiri bir yıldan fazla kullanılmıyor. Sebeplerse basit, ya blogun gidişatından sıkılıyorum ya da arkadaşlarımın blogumun adresini öğrenmesinden ve istediğim her şeyi rahatça yazamamaktan. Ben de tamamen güvende olabileceğim yeni bir bloga yöneliyorum, e bir süre sonra kendiliğimden arkadaşlarıma adresimi veriyorum. Burada bu hatayı yapmasam iyi olur çünkü bir şeyler yazmadığım zamanlarda hayatım gereğinden fazla boş beleş geçiyor.

O yüzden yeni blogumdan herkese kocaman merhabalar ve günaydın~ (Günaydın mesajlarım artık öğleden sonraları gelmeye başlar oldu zaten, saat 5'te günaydın mesajı alışım da yeni gerçekleşti.)

Herkes gibi ben de etkileyici girişler yapmakta başarısızım.

Kendimi zamanla tanıtırım ya da zaten tanırsınız.

8 yorum:

  1. Hoşgeldin, ben de aynı durumdayım, sayfalar açıp açıp öğrenilince yazamıyorum sonra yeni sayfa açıyorum. Bu sefer açtığımı 13 gün evvel açtım ve şimdilik iyi gidiyor :) İzleyiciler bölümünü göremedim, eklersen takip etmek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :)
      Blogu yeni açınca daha pek düzenleme şansım olmadı, şimdi koydum izleyiciler kısmını :D

      Sil
  2. yeni güzeldir..

    yeniden başlamak daha güzeldir..

    hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bu başlangıç daha güzel olur

      Hoş buldum :)

      Sil
  3. Merhaba Loretta:) Önceden takip ediyor muydum bilemiyorum ama takip edilesi bi blog :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip edilesi olmam çok güzel :) Sana da merhaba

      Sil
  4. Umarım bu kez böyle olmaz çünkü takip etmeye başlayacağım. Takip ettiğim insanlar bir anda ortadan kaybolursa veya isim değiştirirse tuhaf oluyorum, takıntılı bir insanım :( Bana acı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takip ettiğim bloglara bir şey olduğu zaman üzülürüm hep, bu blogumda daha hasssas davranmaya çalışıyorum :D

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~