Yapacak bir şey yoksa boşvermek gerek, ha bir de üşeniyorsan da



Bu yıl yazın tadını hiç çıkaramamış olmak ne kadar da sinir bozucu benim için. Ne yakınlardaki bir şehre gittim, ne gün boyu sinemalarda parklarda dolaştım. Hatta annemle iftardan sonra gidip de güzel bir yerlerde dondurma yiyelim faslımız bile pek bir yere çıkmadı, sonunda kuzenime gidip çay içtik. Dışarıda bir şeyleryiyelim dediğimde ertelemeler, kendim gezeyim dediğimde üşenmeler.

Bir ara düşündüm Samsun'a mı gitsem kendim gezebilir miyim ki oralarda diye, olmaz herhalde dedim. Millete yük olmak istemiyorum, çünkü zaten benim gitmek istediğim yerlere kesin 462134525 kere gitmişlerdir. Zaten o yerlere gitmemiş insanlar bile anlamıyor benim bir alışveriş merkezine ya da benzeri bir yere gittiğim zaman oradaki tüm mağazalara girmek zorunda oluşumu ve tüm gün orayı gezme isteğimi. Zaten beni tek başlarına yollamazlar diye de korkuyorum, buradan oraya gidiş kolay ama orada evden çıkması zor geliyor. Halam benim tek başıma karşıdan karşıya geçmeme bile korkuyor kaldı ki ben tek başıma her yeri gezip dolaşmak istiyorum. Kuzenimle geziyim desem hayatta olmaz, tamam akrabalarımı seviyorum ama alışveriş yaparken ya da gezerken yanımda başka insanların oflayıp puflamasını çekemiyorum ben, bunalıyorum.

İstanbul'a da gitmeyi düşünmüştüm ama o da olmadı işte. En sevdiğim akrabalarım evlenip de çoluk çocuğa karışınca, bu da yetmezmiş gibi İstanbul'un şehir bile sayılmayan bir kısmına taşınınca beni gezdirecek kimse de kalmadı. Orada tek başıma gezeyim desem kaybolurum ben kesin, ki hep gittiğim yerlere giderken el kadar şehirlerde bile kayboluyorum.

Bursa, İzmir, Antalya... Aslında gidilebilecek bir sürü şehir var ama ben evde oturuyorum çünkü öyle beklentilerim var ki bir yere gitsem kesin hiçbir şey yapamam beni gezdirmek isteyen benim gezi tarzımı beğenmez, beni beğeneni ben beğenmem, kendim denesem kaybolurum diye korka korka bir hal oluyorum.

Şimdi ben tüm yazı sıkıcı bir şehirde bilgisayar başında mı geçireceğim?

2 yorum:

  1. daha yaz bitmedi. bitmesine koskoca 1 ay daha var. bence topla bavulu git bi şehirden birine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birden harekete geçmezsem ne kadar sıkıldıysam kendimden bilicem :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~