Ben bir şey beğenemem mi?

Bir önceki blog yazımdaydı galiba yengemlerin gelmiş olduğunu yazmıştım galiba. Birkaç gündür oldukça iyi gidiyordum hani. Normalde hep kendi odamda balkonumda takılır sabaha kadar bilgisayar başında geçirirdim. Ama son günlerde kuzenimle dizi izliyorum ya da oyun oynuyorum. Tabii ki benim favorim Ateş ve Su, her ne kadar çocuk oyunu olsa bile bildiğim en iyi multiplayer oyun diyebilirim. Kuzenim sağolsun Pottermore'da ilk iki kitabı da bitirdim bile.


Bugün de dışarı çıkayım güzel bir şeyler alayım hem düğünde (düğün de sünnet düğünü ben süslenmeye gerek duymuyorum pek) de giyerim filan diye düşündüm. Annem, yengen, kuzenlerim çıktık dışarı üç saat gezdik ama yine de bir şey bulamadım. İlk girdiğimiz mağazada hem taşlı pullu benim gözüme (sadece benim değil kuzenlerimin de) yaşlı işi görünen şeyler vardı. Hatta kadın yarı elbise yarı tunik gibi bir şeyi bana zorla giydirdi ama pantolonla giysem onun o kemerinin durduğu yerden kuyruğumsu arka kısmından hiç rahat edemem, pantolonsuz zaten giyemeyeceğim boyutlarda. Ondan sonra yaklaşık on mağaza daha geçmişizdir ama yok. Annem kendisi için çıksa bile benimle olduğu zaman hep bana alırdık o bir şey bulamazdı ama bu sefer annem bile buldu ben bulamadım, aslında biraz uzun zamandır böyle. Beğenemiyorum, birinin bir yanı ötekinin başka yanı kötü geliyor. Gerçi yarın şansımı bir de avm gezdikten sonra gözden geçirmem lazımama her neyse.

Bu sıralar toplum içinde olduğum için çok fazla yazamıyorum ama biraz rahatladıktan sonra daha sık yazabilirim. Aslında başımdan bir şeyker geçsin de onu yazayım isterdim ama genelde bir şey yazmaya başladığım zaman sıkıcı ya da olumsuz şekilde bitiyor, ama olsun ya olsun.

2 yorum:

  1. Kolay,kolay bende hereşyi beğenmem.Şu sünnet,düğün işi çok zor ya :D Kolay gelsin sana yeni ayzıalrını sabırsızlıkla bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Nice post! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~