Bugün oksijenim başkasıyla sevişmeye gitti, ama hep geri dönerler değil mi?

Babam beraber yatalım istersen dedi, horluyorsun olmaz dedim. Çünkü çok horluyor.
Aslında babamla şu sıralar iyiyiz, daha az gergin hissediyorum.
Tabii bugün açsın diye verdiğim şişeyi açamaması sonra da adını unuttuğum ingiliz anahtarı olduğunu düşündüğüm aletle açması baya komikti, güldük sonuçta.

Zaten uyuma taklidini bile "horul horul horul" diyerek yapan ben, bu gidişle bir gün çarpılmazsam iyi.
Ya horlarsam? İyi gelmiyor, ama kendisi horlayan insanlar horladıkları için uyanmıyor.
Zaten ben uykumda konuşurum ara sıra, bu da garip bir özellik ama dediğim şeyleri kimse anlamaz.
Ya horlayan biriyle evlenirsem? Yok o kabustan da beter. Boşanmaya kadar yolu var. Allah'ım nolur olmasın diye toplu duaya bile çıkılabilecek bir olay.

Konsere gidemedim diye ağladım. Zaten günlerdir mutsuzum. İkinci kitabı bitiremedim ama yolda bitiririm galiba, cuma günü arabayla İstanbul'a doğru yola çıkıyoruz, ben yolu çekerim de araba çeker mi bilmiyorum. Bakalım görelim.

"Çın" sesi duydum demin, beynim bana oyunlar oynamaya mı başladı yoksa? Korktum bir an.
Ama belki telefondan filan gelmiştir, korma ya hemen.

Bir insan başına garip bir olay gelince niye ilk olarak neşeli ve hafif manyak -neolduğubelirsiz- sevgilisinden şüphelenir ki? Bir de o yüzden mesaj atmış bana. El tutma esprisinden sonra çok da iyi geldi.
Aslında ona bu ibneliği yapan tabii ki bendim, hala da devam ediyorum ve çok güzel geçiştirdim bir de kızdım üstüne.
Yine de benden şüphelenmesini çok ayıp buluyorum.

Konserden bahsetmiştim ya hani. Aslında çok da önemsemiyorum ama konser yeri çok da yakın olmamasına rağmen konserin sesi buraya kadar geldiği için delirdim biraz, bir de sevdiğim bir ünlünün sesi olunca, kalbime indi. Ama ben kendimi biraz Nev, biraz Badem, bolca da Cem Adrian'la yatıştırdım. Bir de G.'nin faydası olmadı değil, aslında sırf o daha fazla melankoliye bağlamasın diye de neşelenmiş olabilirim.

Alpi bugün erken uyudu, sabah erken kalkmış, ben 15.30'a kadar uyuduğum için sorun yok, ama yine de uyumak istedim. İnsanın en iyi arkadaşısı uyuyunca yapacak bir şeyi kalmıyor. Ama uyumayı becerir miyim bilmiyorum. Hem G. de uyumadı mesaj atıyor.

Galiba ben bugünlerde çok garibim.

2 yorum:

  1. Ne konseriydi bu?
    Sevilen sanatçının konserini kaçırmak üzücü gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fanta festivali.
      Arkadaş bulabilsem gidecektim de herkes bir bahane uydurdu, yalnız da içime dinmedi gitmek.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~