Salı günü yayınlayamadığım yazı


Dün kuzenimle ve büyük kuzenimin iki çocuğuyla beraber sinemaya gittik, eh eğlenceliydi aslında çünkü beklenilmeyecek bir şekilde çocuklar gayet de uslu durdular sadece biraz abi kardeş kavgası yapar gibi oldular ama film yeniden başlayınca o da geçti. Kısaca şirinler hakkında yorum yapmam gerekirse Dexy gerçekten taş gibi bir şirindi ve kim oğlunun adını Maviş (Blue) koyar ki. Aslında Blue fena değil ama Maviş diye çevirince komik oluyor sanki, lakap olur bana da maviş diyenler oluyor ama erkek olmadığım için bu normal geliyor. Ama herhalde adım öyle olsaydı kendimi kuş gibi köpek gibi filan hissederdim. Yine de filme gittiğim için hiç pişman değilim. Üstüne de bir de hazır dışarı çıkmışken hdmı kablo ve öylesine bir gömlek aldım. Aslında Colins'te çok taş gibi bir kot gömlek gördüm ama bana göre bedeni kalmamıştı.

Bu yazıyı salı günü yazmıştım ama annemler gelince kapattım okumasınlar diye, kaldı işte böyle. Yayınlayıp yayınlamamak arasında kalmışlığım yok, yazmışken yayınlayayım, sonuçta bir emek var sayılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~