Kısa Kısa 2

Bu gece can sıkıntıları yazın başıma gelmesi olağan şeyler. Geçen yaz pek gelmezdi ama bu kıştan beri o kadar sık geliyor ki artık şikayet etmeyeceğim. Mesaj atan kimse olmayınca, evdeki herkes de uyuyunca ilerleme kaydedemiyorum bu sıkıntılar konusunda. Dün bana göre az uyudum ve yarın da saat 3'te öğretmenimin düğünü varmış, ben bizim şehirde olacağını bile iki gün önce öğrendim o zaman gidelim dedim ama neyle nasıl gideceğimi de bilmiyorum. Zey düğün salonunun yerini bildiğini, bizi götürebileceğini söyledi ama kaçta buluşuruz kim gelir gibi ayrıntıları ancak yarın öğlen beni aradığı zaman öğrenebileceğim gibi görünüyor. Tabii ben bu saatte uyumamışım, hiç de uyumak istemiyorum, bu yüzden yarın öğlen nasıl uyanırım onu da bilmiyorum.

Okuyucuya not: Buradan sonrası hep oynadığım oyunlarla ilgili dandik bilgiler içermekte.

Oyundan dandikli resim
Oyundan dandikli resim
Bugün her zamanki gibi internetten dandik savaşmalı oyunlarımı oynarken kafama birden bir şey dank etti. Oynadığım oyun gerçekten çok ezikti (aslında facebooktan oynamaya başladığım için bunu önceden de fark etmiştim ama farkında değilmiş gibi davranmayı yeğliyordum) ve ben bu oyunda gerçekten çok eziktim. Bunun nasıl kafama dank ettiğini soracak olursanız oyunda sadece günün belli bir kısmında açılan odalar var, onlara girip grup olarak savaşabiliyorsunuz. Malum benim oyunda grup kurabileceğim arkadaşlarım olmadığı için rastgele oda bulmaya tıklıyorum ve baya bir üst üste aynı odaya girdi ve odadakiler beni kovdu, artık o odaya girdikçe onlar kovmadan ben çıkıyordum, ama olmuyor sanki başka oda yokmuş gibi (galiba gerçekten yok) hya yönlendirildim en sonunda odadaki çocuk dayanamayıp bana "siktir git" dedi ben de üzüldüm. Üstelik aynı birlikteydik filan insan hiç öyle der mi çok mu meraklıyım ben sizin odanıza aaa (Buraya liseli kız carlaması gelecek, ben pek iyi beceremem ama geceleri ne çenem duruyor ne de parmaklarım) Ben de hakaret yemeye dayanamayan gururlu bir kız olarak "bu oyunda ezoyum napsam netsem ne oynasam da ezo olmasam yöe" diye düşünmeye başladım. Sonra aklıma LoL adındaki dünya popisi oyun geldi. Ben bu oyunu ta ilk çıktığında, el kadar bebelerin, "ben yemek yemeye gidiyom" diyen profesyönellikte uzak nubların eline düşmeden önce bir kere oynamayı denemiştim, lakin oyunu oynarken hiçbir şey anlamamıştım, galiba direk oyun alanına daldığım için ölüyormuşun çünkü aklımda kalan tek şey gri-mavi tonları oldu. Ama oyunun Türkçe formatı da çıkmış şimdi ben yeni başlayıp da nasıl oynanırdan girersem öğrenirim diye düşündüm. Abim de bu oyunda baya iyi olunca fikri ona açtım, o da "benim bilgisayarda var sana atarım" dedi. Abim bana attı sonra dışarı çıktı ama ben denedim denedim oyun açılmadı. Sonra abimin attığını silip yeniden indirdim oyunu. Tabii milliyetçilik yapıp Türk serverında oynamaya başladım, biraz oynadım sonra abim geldi. Oyunu oynar oynamaz ordaki nicki salak sapan insanlardan biri ben oyunu pek oynamayı bilmediğim için "mal" dedi. Ben ona da çok üzülünce oyunu direk abime verdim, abim de yıktı geçti ortalığı. Zaten ben küçükken bile oyun oynamaktansa abimin oynamasını izlemeyi çok severdim, hala da biri yanımda oyun oynasa (eğer güzel oynuyorsa) oturup saatlerce izleyebilirim. Her ne kadar LoL'daki her karakter fıstık gibi olsa da o her oyundan yeniden karakter seçme olayı filan hiç bana göre değil. Ben oyunlarda karakterlerime bağlanmayı, onları benimsemeyi severim. Abime de böyle deyince bana Aion diye bi oyun önerdi, indir oynarız dedi. Ben de izdiriyorum hadi hayırlısı be gülüm.

Tabii böyle ben oyunlarda beceriksizim dediysem hemen eziklemeyin. Sims'te (gerçek hayatta olmak kaydı ile) kimseyi üstüme tanımam, hatta yanımda başkasının Sims oynamasına veya ben oynarken fareyi elimden alıp acemi acemi bir şeyler yapmaya çalışmasına asla katlanamam, için parçalanır.
Bir de Diamond Dash ve Candy Crush Saga gibi oyunlarda da oldukça iyiyimdir (son zamanlarda pek oynayamıyorum gerçi), tetrisi severim, Plants vs. Zombies'de baya ilerlemişliğim var, Dinner Dash'da pek süper olmasam da Sally's Spa'yı tamamen en iyilerle bitirmiş insanım.
Yani kısaca kız oyunu olarak tabir edilen oyunlarda müthişimdir ben, kız olduğumdan kaynaklı galiba.


Bu da böyle pek oyunlu bir yazı oldu.

2 yorum:

  1. Senelerdir oynadığım tek oyun Sims ve bence en iyisi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi becerikli hissedebildiğim bir oyun Sims, hem de eğlenceli :D

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~