Kısa Kısa 3

Birazdan halamlar gelecek mesela. Ondan önce yazamadığım şeyler varsa yazayım dedim ama yazacak bir şey de olmadığını fark ettim. Çünkü bir gece ananemde kalmam ve ertesi gün alelacele eve gelip banyo yaptıktan sonra yine alelacele evden çıkmam oldu. Aslında biraz geçmişe dönersek anlatacak birkaç şey de aklıma gelmiyor değil.


Telefonumdan kimseyi arayamamak ve her ay telefonumda yüklü olan para bitmesin diye sadece 5000 sms (asla bitiremem) ve 100 mb (bitirmekten korktuğum için kullanmaya korkarım) internet kullanmak son zamanlarda sıkıcı geliyordu.ta abimin bir sürü kullanılmayan dakikası olsa da, ev telefonumuz da kullanılmaya hazır bir halde beklese de geçen gün düğüne gitmeye çalışırken Zey ve Aytüşle buluşmak için çabalarken "Geldiysen çaldır", "Şurada bekliyorum gel" gibi mesajlarla anlaşmaya çalışmak ve son zamanlarda anlaşamadığımız için Zey'in beni aramasına ve onun telefonunda zaten olmayan paranın iyice suyunu çekmesine baya üzüldüm, bir de Aytüşün babası arayıp "o şurada bekliyor sen de onu bul" demesi de durumumuzun ne kadar acınası olduğunun göstergesi, zaten G. dışında hiçbirimizin de telefonda dakikası olmuyor. Ben de en sonunda kendi kendime yaptığım baskıya dayanamayıp babama bana kamu hattı alması için baskı yaptım. Ertesi gün babam işini hallettikten sonra çarşıda buluştuk ve avea bayisine girdik. 3 masa vardı aama sadece bir tek çalışan vardı, öteki adamların işinin bitmesini beklememizin ardından da sıra bize geldi, kadın tarifeyi filan anlattı ama zaten bildiğimiz şeyler olduğu için çok takılmadım, ardından da ellerinde bulunan hatları getirdi. Normalde yeni hat almazdım ama numara taşırsanız ve faturasızdan faturalıya geçerseniz işiniz çok uzun sürer dediği için ben alayım dedim.

Sonra ne göreyim1!1!!!!1!! (o kadar sıkıcı yazmışım ki fark etmedim efekt katayım dedim :D)

Olamaz corç olamaz! Neredeyse tüm numaralarda 8 rakamı vardı. Her ne kadar 8 rakamına karşı aşırı bir kin ve nefret beslemesem de sevmiyorum işte, 2 ve 3 içeren aynı zamanda içinde 8 olmayan bir numara bulmak için çırpındım durdum, zaten ilk üç hanesi de yeni yetme telefon numarası gibi durmasını sağlıyordu koskoca bayide düzgün numara yok mu diye sinirlendim. Ben böyle güzelimsi hoşuma giden bi numara buldum ki babam tutturdu "olmaz bu, alma bunu, ne ya öyle Tunceli plakası ya bu" diye (?) Ben de tabii anlam veremedim, araba mı almaya gelmiştim yoksa telefon mu? "Baba araba almıyoruz numara alıyoruz ne tuncelisi ya" diye ona uymamak için çabaladım, biz öyle saçma saçma şu rakam bu rakam diye konuşurken oradaki kadın da bakıyor duruyor, sonra aa burada biraz da numara buldum diye birkaç tanesini daha sundu bize, babam da benim elime bile vermeden onları taramaya başladı. Bizim ilin plakasıyla biten bir kart buldu ve yapıştı al bunu al nolur bu al gibisinden konuşmaya başladı. Beni oraya bumara seçmem için getirmişti ama kendisi benim beğendiğimi beğenmiyor, verdiği numara da çok sıkıcı bir kere sürekli aynı rakamlar tekrar ediyor yine de uyum içinde değil. Ben beğendiğim numarayı ise hemen ezberlemiştim sanki, galiba zor durumda böyle oluyor kaç yıldır evimin numarasını bile bilmem telefona kaydettim lazım oldu mu oradan bakıyorum.

Neyse en sonunda babamı tunceli plakasına ikna ettim aldık çıktık ama yol boyunca söylendi durdu.

Şimdi daha yakın bir tarihe geldi sıra. Dün banyo yapıp evden alelacele çıktıktan sonra Zey'in bende olan harddiskini vermeye gittim. Annesi ona iş vermiş, harddiskin de bende olduğunu bilmiyormuş o yüzden kardeşimi yollayayım o versin dedi tamam dedim. Yürüyerek (yakın sayılır evler) gittim onların sitesine, baktım apartmanın önünde kimse yok, derken Zey camdan kafasını çıkartıp "pişşt" yaptı, üstünde pijamalarıyla bile çok tatlıydı (burada arkadaş sevgisi söz konusu) sonra kardeşine seslendi kardeşi geldi "malı al parayı ver" diyerekten çantamdan malı çıkarttım verdim ona, ardından da "Abla hani senin poşetin" diye tam dalga geçecekken Zey ipe bağladığı poşeti adeta bakkal sepeti gibi camdan sarkıttı, malum annesi eve sokarken görmesin. İçine tıkıştırdık harddiski öyle yukarı çekti. Yaparken eğlenceli oluyor da sonra kafam dank ediyor ne saçma şeyler yapıyoruz ya biz diye :D

Eh şimdi misafirlerim gelir, görüşürüz sevgili okuyanlar.

2 yorum:

  1. Ooo çok uzun olmamış mı :) Tabii eğlence önemli.

    Kafa'ya da buyurun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatacak sıkıcı şeyler olunca daha çok uzuyor, eğlenceli ve kısa yazabilmek zor iş azizim :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~