Kısa Kısa 4

Sabah uyandığımda mayışık bir haldeydim, gerçi hala da öyleyim. Aslında bugün G.'yle buluşacağım için erkenden yatmayı planlamıştım ama Alpi'yle laf lafı açınca bir bakmışım saat dörte yaklaşıyor, o saatte de uyuyunca sabah kalkması zor olmadı değil.

Dışarısı sıcaktı, beklediğim kadar sıcak ama belki de nemli havayı çok sevsem de buranın kuru havası yaz için ideal oluyor, çünkü sıcakta bir de yapış yapış olduğumu hayal bile edemiyorum.

Kahvaltı-brunch-belki de öğle yemeği faslımızdan sonra G.'nin anneannesigile de uğradık, kardeşleri de oradaydı ve o kadar tatlılardı ki, saçları iki yandan örgülü sarı saçlı mavi gözlü çocuklar. Nedense ben de sarışın olduğum halde hep imrenmişimdir öyle küçük çocuklara, belki küçükken saçlarımı hep kısa kestirdikleri için, herhalde benim çocuğum olsa saçlarını kestirmemek için direnirdim.

Dershane varmış bugün de, oraya gitmeden önce kitapçıya uğrayalım dedik, niye gittiğimi hatırlamıyorum bile. Ama kitapçının o güzel havasını solumak bile hoşuma gidiyor, üstelik serindi de. Aklıma kuşyuvamın Tezer Özlü hakkında yazdıkları geldi, ben de bakındım bakındım ve üç tane kitabını (Kalanlar, Eski Bahçe~Eski Sevgi, Çocukluğun Soğuk Geceleri) buldum, açıkçası mutluyum. Kalanlar'ın neredeyse sonuna geldim, dershanede okuduğum için hızlı bitti, çok da kalın bir kitap değil zaten.

Bugün güzel geçiyor, aklımda yazmalık bir şeyler var, baş ağrımı da küçük ağrı kesiciler geçiriyor ama iyi bir uyku ve güzel bir kahvaltıdan sonra onlara da ihtiyacım kalmaz gibi geliyor.

Misafir gelecek diye turşu çıkarıp yıkadım ellerim turşu gibi kokuyor.

Bu yazı da böyle bitsin

2 yorum:

  1. Çocukluğun soğuk geceleri ve Yaşamın ucuna yolculuk Tezer'in en güzel kitapları... Özellikle bu ikisini çok çok tavsiye ederim. Ayrıca çok mutlu oldum Tezer okumak istemene, hem de benim vesilemle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kitabını bitirdim ama tatilde olunca ötekileri devam ettiremedim. Şu yoğunluğum bitsin elimde olanı okumayı, olmayanı izini sürüp almayı planlıyorum.
      Sana da, tarzına da bayılınca okuduklarını okumak istemem elimde bile değil :D

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~