Zalımsın yaz tatili

Şu sıralar kafamın içi o kadar sıkıcı ki. Halamlar geldikten üç gün sonra filan gittiler, yengemlerse dün sabaha doğru. Akrabalarla dolu güzelimsi bir yaz geçirdim ama ne arkadaşlarımla orada burada gezmeler ne de tatil yapıp eğlenmeler pek yer kaplamadı, hatta neredeyse hiç bile diyebilirim. Ee ben de ne yapayım G.'ye haber verdim yarın kahvaltı yapalım dedim, o da babası yollarsa gelecek. Aslında dershaneye filan hiç mi hiç gidesim yok ama dışarı çıkarsam büyük ihtimalle gitmem gerekecek, neden hiçbir şey eğlenceli geçmiyor ki?



Ve bir de şarkıyla bitirelim demek istiyorum.
Ah bu arada videoyu izlemenize gerek yok, şarkı için paylaştım, annem sağolsun seviyorum bu şarkıyı.

4 yorum:

  1. Adı Gökhan mı? Değilse bulana kadar tahmin yürüteyim :D Bu adamlar niye bu kadar vurduumduymaz, şu yaptığına bak. Havalı p.ç diyesim geldi Loretta, kusura bakma :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhan değil, hiç değil hatta :D
      Diyebilirsin valla hiç sorun etmem

      Sil
    2. Baş harfi ben mi? Iyyy iğrencim :) Baş harfi ne?

      Sil
    3. İki tane baş harfi var aslında, en baş olanı mı söylesem :D

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~