Grip başımda duman

Başlarken dinlediğim şarkı

Günümden arta kalanlar, günümle başlayanlar, mutlu olmalar çalışmalar.

-Dün gece çok ağladım, saçma saçma ağladım, sonra huzura kavuştum ve daha çok ağladım içimde kalmasın diye.

-Rüyamda onu gördüm, pişkin pişkin iyilik istiyordu bir de, yardım etmedim oh olsun.

-Uyandığımda çay hazırdı, ama burnum akıyordu ve gözlerim şişmişti! Grip artı ağlamak eşittir kırmızı ve şişik bir surat, ha bir de burun akıntısı.

-Zey aradı alışverişe gidelim dershaneden önce dedi, pek mutlu oldum.


-Hazırlandım çıktım, hasta ama güzel görünüyordum hiç yoktan, güzellik benim ve arkadaşlarımın görecesi, korkunç da olabilir ama gözümün şişi hafif indi.

-Her yeri aradık ama istediğimiz kulaklıklardan kalmamış, onun bana aldığı kulaklık hayallerimin kulaklığıydı ama tek tarafı bozulduğu için kullanamıyorum. Zey saat de bulamadı ama kardeşine tokalar aldı. Ben de 2,5 liraya bulduğum tatlı mı tatlı kedili kolyeyi.

-Dershane bugün daha güzeldi, Sena'yı görmek mutlu etti.

-Yan sırada bi çocuk var Askerin oğlu diyelim, her lafa atlıyor sinir oluyorum, dün sevdiğim sanatçılara laf etti bugün de animelere laf eder gibi bir şey oldu. Koyayım o çocuğa, neyse işte bu çocuk çıkarken cüzdanını sınıfta unuttu (ama ben çocuktan nasıl nefret ediyorum nasıl) ben yine de cüzdanı aldım arkasından koştum çocuğu bulamadım, Zey de arkadan bağırıyor "nefret ettiğin çocuğa bi de iyilik mi yapacaksın yaa" diye (o benden daha çok nefret ediyor), yine de benimle koştu. Şimdi bi de bu Askerin oğlu'nun yakın bi arkadaşı var Yeşilli diyelim biz buna, çok tatlı bir şey bu da, çocuğu bulamayınca ona seslendik seslendik duymadı en sonunda Zey "pişşt yeşilli" diye bağırdı cüzdanı aşağı attı, ben de garip garip çıkmayan sesimle "arkanda oturan çocuğun cüzdanı" dedim, umarım duymuştur da çocuğu bulur verir. Ayıp oldu Yeşilli'ye de ama bizden iyiliğin bu kadarı.

-Tüm gün sessiz kalmak zorunda olunca çıkışta tüm kızlarla gülüyordum, Eliş de bizim dershaneye kadar gelmişti bizimle otobüste bindi, adamın biri sessiz olmamızı filan söyledi, ona da alındık tabii.

-Otobüste nefessiz kaldım iyice.

-Eve geldim ne burnumun akıntısı durdu ne başka bir şey. Hasta hasta matematik çalıştım.

-Bir ilaç içtim, uyuyayım, bu gidişletüm gün okulda burnumu sileceğim.

4 yorum:

  1. Yoksa sen de benim gibi tüm kış burnu akanlardan mısın? Niagara Falls oluyor mübarek.

    Otobüste "sus" diye uyarılmak çok kötü değil mi ya :( Arkadaş grubu falan olunca yine dalgaya falan alırsın da, benim şahsıma gelmişti direk. Arkadaşlarım da varken sadece bana biraz sussana oğlum bindiğinden beri susmadın, hayır komik komik konuşuyosun insanlar da gülüyor dedi. Ulan iyi ya işte, daha ne istiyorlar anlamadım ben. Ağlayalım mı, osurayım mı napayım bilemedim.

    Hasta hasta matematik çalışacak olman üzdü, çok üzdü :(

    Bu kadar.
    Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah çok koyuyor uyarılmak :( Bi de biz komple sustuk, sonra aramızda ikişer ikişer konuşurken bile fısıldamaya başladık adam tekrar laf eder korkusuyla.

      Sil
  2. Geçmiş olsun, inşallah çabuk iyileşirsin. Her ne kadar animelere laf etse de senin cüzdanını götürmen çok iyi olmuş ben yapmam şahsen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyileştim bile, teşekkür ederim :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~