Kısa Kısa 5

Düşünmek güzeldir, ama çok düşününce hep ağlarım.

Arkadaşlarınızı sevin. Az sayıdalarsa zaten seversiniz.
Ben baya kıskanırım arkadaşlarımı, birbirlerinden kıskanırım, başkalarından kıskanırım. Benden daha çok mesaj atıyorsa biri kıskanırım. Benden daha çok gülüyorsa biriyle kıskanırım. Bir şey yaparken bana haber vermezlerse kıskançlıktan çatlarım. Ama çok severim.
Galiba arkadaşlarım çocuklarım gibi benim.
O yüzden bu hayatta beni en mutlu edenler onlar, iyi ki varlar, iyi ki tanımışım onları. Gülümsemeleri bile içimi aydınlatıyor o bir avuç insanın.
Sena'yı çok özledim ama, bu yaz sadece 2-3 kere göüşebildik, onun da sadece 1 tanesi tesadüfen değil de buşulma şeklindeydi. Yanımızda başkaları olunca içimi de dökemedim ona.
Alpi iyi ki var da destek oluyor bana. Aslında destek de olmuyor. Ne bileyim salak salak konuşuyoruz ki bu bana iyi geliyor.
Aytüş de sağolsun minik sevimli kız olmakta üstüne tanımıyorum.
Tüm arkadaşlarımdan tek tek bahsedecek miyim sanki, boş verin.

Okul beni üç gün içinde mahvetti.
Bacaklarım ve kollarım çok acıyor üç gündür, özellikle dün bir de okuldan sonra alışveriş yapmak için dışarı çıktım ya, kat kat fazla acıyor bacaklarım.
Galiba alerjim var, emin değilim, sürekli kaşınıyorum ve kaşıdığım zaman da kızarıp baya bi şişiyor. Doktora gitmem gerek.

Onu özlüyor olabilirim ama bu ilk defa bana yapılan öküzlükleri unutacağım anlamına gelmiyor. Kendime zaman ayırmaya ihtiyacım var.

Friends izlemeye bayılıyorum. Ve Chandler'ı aldatan gerizekalıdır.

Halim yok, yorgunum, bir ara uzun uzun yazarım ama bu her zamanki gibi kısa kısa oldum.

Bai bai~

4 yorum:

  1. Bence de Chandler'ı aldatan geri zekalıdır, maldır!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii daha 3. sezon benimki gelecek maceralarda başına iyi şeyler gelsin Chandler'ın, yalnız kalmasın zavallım!

      Sil
    2. Chandler yalnız kalır mı ya :D Çapkın o.

      Sil
  2. ben de çok kıskanırım arkadaşlarımı, fazla sevgiden oluyor sanırım :)

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~