Mim - 1

Dün akşam on bir buçuk sularında döndüm tatilden, e malum yol yorgunluğu, bavuldakileri yerleştirme, evi temizleme derken anca anca girebildim bloga. Ben yazın bomboş günlerinde birileri blog yazsa da okusak derken ben tatildeyken yazılanları gördüm de sevindim.

Bu arada Uska mimlemiş beni, hatta iki kere mimlemiş, ben de tersten de olsa başlayayım mimleri yapmaya :D
Burada bu da ilk mim'im olmuş oldu, çooook teşekkürler!

İlk olarak

Yalnız Geçen Bir Günümde Neler Yapıyorum

Şöyle bir yazın anneannemin bizde kalmadığı, kuzenlerimin olmadığı günleri düşününce bu sorunun cevabının çok kısa olabileceği geliyor aklıma, o kadar ki üşengecim ve bir şey yapmıyorum.

Sabah büyük ihtimalle 12 ya da 1'e kadar uyurum, hatta daha fazla bile uyuyabilirim ama ben de uyuyunca yorulanlardanım ve ne kadar çok uyursam dinlenmek için daha fazla uyumam gerekiyor, o yüzden uykuma mola veriyorum. Ya da babam beni zorla kaldırıyor, sırf yemek yiyeyim de ölmeyeyim diye.

Uyandığımda yüzümü yıkama faslı tabii, bazı insanlar yüzlerini yıkamadan okula kadar geliyorlar, şaşıyorum öylelerine, yüzümü yıkamadan birkaç saat bile geçiremem ben.

Büyük ihtimalle dolapta ya da masanın üstünde domates-salatalık olur, ben de ayak üstü onların hepsini yerim. Çay varsa bi bardak çay koyar bir yandan onu içerken mutfaktaki televizyonda hiçbir şey anlamadığım programları ve dizileri izlerim.

Biraz kendime geçtikten sonra bilgisayarım neredeyse onun başına geçer otururum. Bu yaz yıl boyunca günlerce haftalarca ihmal ettiğim bilgisayarımla yeniden barıştık.
Sıkılma durumuma göre, eğer eğlenceliyse ve beni baymıyorsa takip ettiğim dizileri izlerim. (New Girl'ün ikinci sezonunu birkaç günde bitirdim, Friends'de kesinlikle sıkmıyordu. Ama Prison Break'in üçüncü sezonunu izlememek için sürekli bahaneler uydurdum.)
Eğer canım dizi izlemek istemiyorsa twitterda bir şeyler saçmalarım ve bir yandan da mutlaka youtube'da müzik dinlerim. (Tabii ki abim sormuyor değil neden 14 gb müzik arşivim olduğu halde hala youtubedan şarkı dinliyorum diye, bu sorunun cevabını henüz ben de bilmiyorum) Bir yandan da facebook oyunları ya da internette bulduğum saçma oyunları oynarım tabii.
Arada da mesaj atan biri varsa onunla mesajlaşırım, bu da büyük ihtimalle G. olur.

Bu arada bir de bilgisayarı hiç açmamışsam veya açmaya üşenmişsem kitap okurum. Ya da bilgisayar açık olur ben bir kitaba bakar bir bilgisayarda ne var ne yok diye göz atarım.

Akşama doğru annem işten gelir, sofrayı hazırlamasına yardım ederim. Genelde abim ve babam bilgisayar başından kalkıp da sofraya gelmez, onlar daha gelmemişse ben yemeğimi bitirip kalkarım ve yine bilgisayarımın başına geçerim. Bu sırada babam çay demler, zaten bizim evde çaysız gün geçmez.

Eğer dizi izlemek isterlerse ailem beni çağırır ve televizyonumuzun başına otururuz, ben bir bölüm izleyip kalkmak isterim ama onlar en az iki bölüm olmadan salmazlar beni.


Gece on ikiden sonra zaten facebook zamanım başlar. Paylaşım yaptığımdan filan da değil, alırım bilgisayarı kucağıma (balkonda ya da yataktaysam, ki bu yaz hep öyle oldu) Alpi'yle mesajlaşmaya başlarım. Genelde konumuz birilerini çekiştirmek filan olur, ya da film filan izlediysek ondan konuşuruz. Erkeklerle iyi anlaşırım kızlarından değil de erkek olan arkadaşlarım benim için kız gibi insanlarındanım galiba ben, saat üçe kadar filan bir yandan mesaj atar, bir yandan müzik dinlerim. Mesajlaşırken kitap okumayı da denedim ama baya tepki alıyorum.

Herhalde daha önce Stitch'e
aşık olduğumu söylememiştim.

Sonra da uyku tabii ki, ve her sabah yine aynı olaylar. Gerçi bu yaz evde insan bol olduğu zamanlar başka şeyler oluyor ama o da yalnız zamana girmiyor canım.

Kısa kısa derseniz; yat-kalk-bilgisayar. (Baya uzun yazmışım bunları.)

8 yorum:

  1. Valla bence uyanmak için enerji sar ediyoruz ya, göz kapalarımızı açıyoruz, yataktan kalkıyoruz.. Sırf bunlar için bile bence daha fazla uyku lazım!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba kalkma kısmı kısa sürmek zorunda olduğu için az uyuyanlar daha güçlü :/

      Sil
  2. Annenin çalışması dışında tipik bir kuşyuvam gününü anlatmışsın bu kadar olur! :) 17 saatlik uyku rekorum var :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyumak herkesin ortak noktası :D
      Ah ben hep uzun uzun uyumak istedim ama sürekli beni uyandırma çabası içinde olanlar yüzünden öyle çok uyuyamadım :/

      Sil
  3. yat-kalk-bilgisayar, güzel bir tanım olmuş :D "Bir kitaba bakar bir bilgisayara" burayı okuyunca biri beni anlatıyor sandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okumayı bir yerlere sıkıştırmak gerek, tabii özel vakit ayırmak daha güzel ama öyle olmazsa böyle :D

      Sil
  4. Yüzümü yıkamadan su bile içemem. Tabii gece başucumdaki suyu içtiysem :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba böyle olmayan insanlar nasıl rahat ediyor ki?
      Aman neyse benim gibi insanların varlığını bilmek de içimi rahat ettirdi :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~