Mim - 2

Mim için Uska'ya tekrar teşekkürler, böyle üst üste mimlenmek beni tabii ki de çok mesud etti :D


Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bi olay yaşadınız mı?
Düşünüyorum düşünüyorum aklıma gelmiyor. Gerçi anlattıklarına göre yaşamam bile mucizeymiş, küçükken dört gün yemek yemediğim bile olmuş, bu olsun bari. (Ne kadar da sığ bir hayatın varmış demeyin :/)

Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Playstation, Nintendo DS, Nintendo GameBoy (evet modası yıllar yıllar önce geçti ama benim hiç olmadı, hala istiyorum), Sims 3'ün bir tanesi dışında tüm ek paketleri, yeni bir oda takımı, android telefon...

Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Asla giymem dediğim şeyleri severek giymeye başlamışlığım var, artık yumuşağım ama yine de yazayım.
Gömlek konusunda feci halde takıntılıydım, yıllarca bana gömlek alınmasına izin vermedim. (Şimdi dolabım gömlek dolu)
Boğazlı şeylerden nefret ederim, ne boğazlı badi giyerim ne boğazlı kazak, annem giymem için zorladığında bile giymem.
Giydiğim şeyin ya tam uzun ya tam kısa olması lazım, arasında olunca rahat edemiyorum.
Çok kalın şeyler giyince de rahat edemiyorum.

Nefret ettiğiniz huylar ve insanlar?
Mesela sevmedikleri insanları seviyormuş gibi yapanları hiç anlamam. Ya da hoşlanmadıkları insanlarla sırf yaşamış olmak için ilişki yaşayanları.
İnsanlara tepeden bakabilen insanları da anlamam. Ya da tanımadığı her insana karşı kaskatı ve kendini beğenmiş davrananları da. Utangaçlık başka bir şey çirkeflik başka.
Ağzını şapırdatmak sinir bozucu bir huy geliba, insanlar ağzı kapalı yemek yemeyi öğrenmeli!
Bir de çok takıntılı olmak sinir bozucu, insan her şeye takılırsa hayatını yaşayamaz. (Sanki ben çok takıntısızım ya :P)

Sizi en net tanımlayan kelime nedir?
"Miyav" diyor geçiyorum.

Hayata yeniden gelme şansınız olsaydı hangi ülkede doğardınız?

İtalya ya da Japonya galiba. İkisinin de çizgi filmlerini çok seviyorum.
Ama geçmişte gelme şansım olsa ortaçağ avrupa ülkelerinden birinde doğmak isterdim, soylu olarak.

Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Dizi izler, film izler. Sevip de bitirmek istediği bir kitap varsa onu okur. İnterneti açar twitterda saçmalar. Ya da kalkar çay demler mandalina-karpuz yer.

Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "hayır" cevabını alsanız ne yaparsınız?
Başta ciddi olduğunu düşünmem ama ciddiyse ve beni orada bırakıp giderse kendimi tutamaz zırıl zırıl ağlarım, hiç öyle güçlü filan duramam. Ardından da aylarca depresyona girerim çıkmam.

İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Kaderini yazar, herkesin kendi aklı var ve yaptıkları şeyler kendi sorumluluğu altında.

Aklına gelen ilk İngilizce kelime?
Stupid. Arkadaşına hakaret eden ilkokul çocukları gibi oldum :P

İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
zambak97, hotmail hesabımı açarken kullanmıştım baya da severdim, neyse acemi şansı varmış bende çok çok da korkunç değil, dördü beşi sorsanız utancımdan yazamazdım.

Ve mimlediklerim
kusyuvam ve asiyan (biriniz de doldurabilirsiniz, ikiniz de, hatta beraber doldurun),  muzurella, melodramCessie, Simge (iyi olman dileğiyle :) ), Katip

Umarım mim yazarken eğlenirsiniz (umarım yazarsınız~) (umarım daha önce yazmamışsınızdır ^^'')

Sonradan gelen not: İnsanlara mimlendiklerini söylediğim zaman utandığımı fark ettim. Sanki tek amacım yorum yapmak değil de mimlemek gibi hissettim. YO DOSTUM YO BEN BU DEĞİLİM!

9 yorum:

  1. "miyav" cevabını sevdim :))
    Çok teşekkür ederim ilk fırsatta yapicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, senin cevaplarını da merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. teşekkürler mim için
    yaptım bile. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerine sağlık :)
      Yaptığın için sağol.

      Sil
  3. Loretta'm mim için çoook teşekkür etmekle birlikte, bu blogu açarken mimlerden uzak duracağıma söz vermiştim kendime. Şımarık çikolatam da mimlemiş ona da söyledim... Ayrıca miyav :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da miyav kuşyuvam :) (kuşlara miyavlanır mı ki?)
      Senin blogun mim'siz de güzel.

      Sil
  4. Ben bu mimi Spotty'den çalıp yapmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna bakıp görememiştim, dikkatimden kaçmış ki ^^''
      Başka mimlere artık :D

      Sil
  5. Valla bogazli seyleri bende hic sevmiyorum, sıkıntı basiyor anam..
    Ben tesekkur ederim seni mesud ettiysem ne mutlu ki bana ^_^

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~