Ama ben onlara değil de kendime söylüyorum

Aslında benimle konuşan herkese sus demek istiyorum şu sıralar

Sus, bana ders verme. Sen tanımıyorsun beni. Anlamıyorum zaten bunca zamandır tanımadın mı beni? İnsanların bana şunu yap bunu yap demesini sevmediğimi bilmiyor musun? Ben istemiyorum seni yap dediğin şeyleri yapmayı. Anla işte ben sevmeyi de seviyorum, yatağımda tüm gün yatmayı da seviyorum. Beni boş zamanlarında aramayıp işi düştüğünde ilgilenen insanları sevmiyorum. Ben yalnızlık anında baş vurulan insan değilim, ben beni sevdiği için benimle konuşan insanları seviyorum. Ben insanları sevmeden onlarla arkadaş olmam, ben insanları sevmeden onları kullanamam, ben sevmediğim bir insanla gönül eğlendirmem. Ama anlamıyorsun. (Hiçbiriniz anlamıyorsunuz, ben sizi bir kişi yaptım. Hepiniz aynısınız demek isterdim ama çok farklısınız işte. Yine de böyle söylemesi çok kolay.)

Lütfen beni sev, olduüum gibi sev. Bıktım senin yargılarından, kalıplarından. Olduğum gibi kalayım. Benim şu ya da bu olmamı isteme. Beni suçlama. Çünkü ben seni suçlayamıyorum. Canımı acıtıyorsun. Anlamıyor musun? Arkadaşsan olduğum gibi sev işte beni. Mutlu olduğum zaman bunu bana yakıştır, senin kafa güzel deme, çünkü ben böyle mutlu oluyorum.

Hayır, soğukta yalnız başıma dışarı çıkmak beni mutlu etmiyor, hayır makyaj yapmak beni mutlu etmez, hayır ders çalışmak beni mutlu etmez, hayır zengin olmak beni mutlu etmez, hayır bir şeyler için savaşmak beni mutlu etmez.

Ben olduğum kişi olarak tanındığımda mutlu olacağım. Anla bunu. Beni anla. Mutlu olmamı gerçekten iste. Senin gibi olmamı değil, mutlu olmamı iste.

1 yorum:

  1. Tarkının Beni Anlama diye bir şarkısı var o geldi aklıma =)

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~