Bir ses duysam

Gece gece aylardır, belki de yıllardır dinlemediğim şarkıları dinliyorum.
Zaten engelimi kaldırmış ona mesaj atamıyorum, ne kadar da komik.
Birkaç tane mesaj yazdım ardından da sildim. Korkuyorum. Onunla konuşmaya korkuyorum. Ona yeniden alışmaya korkuyorum. Çünkü ben hala bir bağımlıyım.
Bir şarkı dinliyorum gündüzleri, bana onu hatırlatsın diye. Sonra hoşuma gidiyor, tekrar ve tekrar dinliyorum. Bir aşk şarkısı değil, bu hoşuma gidiyor. Sözleri anlamlı, dinledikçe anlıyorum. Acaba o hala bu şarkıyı dinliyor mu diye merak ediyorum.
Ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum.
Aşk ne demek bilmiyorum.
Bağımlılık ne demek bilmiyorum.
Anlamsız ve tamamen benim uydurmam olan hislerime kendi uydurduğum isimler veriyorum.


Sonra böyle devam ederiz.
Seviyorum sesler duymayı.
Bir Ses duysam,
tekrar,
hayalimdeki gibi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~