Kısa Kısa 6

Beynim bazen gerçekten uyuşmuş oluyor.
Bayramlaşma için dışarı çıktığımızda başım ağrımaya başladı, yaklaşık on gibi eve döndüğümüzde geçer gibi oldu ama saatlerdir bir şeyler okuduğum ve ya oynadığım için başımın ağrısı tekrar başladı.
Evden çıkmayı hiç sevmez oldum, bu kötü bir şey, çünkü şunun şurasında dört gün kalan tatilden sonra yine her gün dışarı çıkmak zorunda kalacağım, hayat bazen istediğimiz gibi gelişmiyor işte.
Yarın Sena'yla buluşacağız, yazın bile sadece bir kez buluştuğumuzu göze alırsak arada sırada dershanede görüşsek de onu çok özledim. İnsanlarla aramızdaki iletişimin azalmasını sevmiyorum, en azından çok yakın olduklarımla.
Diyeceğim bir şey vardıysa da unuttum galiba. Sadece zaten hissetmediğim beynim yatışsın ya da biraz hissedeyim diye burada bir şeyler söylemeye çalışıyorum. Neden böyle olduğum hakkında fikir üretebilirdim, ama tahmin ettiğimin aksine dün az değil çok uyumuştum. Ve beni kötü etkileyecek bir şey var mı bilmiyorum.
Ders de çalışmadım, ders çalışmam lazım. Tüm güzel inek sınıf arkadaşlarımın aksine ben hiçbir kitap veya dergide güncele gelemedim.
Uyusam mı? Ah yazık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~