Mim - 3




Vampiring beni mimlemiş, çok teşekkürler ki~
Ben de şimdiden bu mim'i yapmak isteyen herkesi mimliyorum ^.^

~

1- En çok kırıldığın/incindiğin kelime?
"Sıkıldım"

2-"Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın" ne düşünüyorsun?
O insan sürekli o tür kelimeler kullandığı için alıştım galiba.

3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Buraya 5-6 şarkı yazmıştım, sonra kafama dank etti ve hepsini sildim.
Sabahları dinlediğimde gözlerimi dolduran, her dinlediğimde içimi buruk bir havaya sokan bir şarkı var.

4- Daha önce seni bırakan birisi geldi senden ikinci şans istedi sen de verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti...Şimdi pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
Aynı beni anlatıyor bu şarkı. Yine pişmansa sevinirim, her ne kadar salak olduğumu düşünecek olsam da beni hala sevdiği için mutlu olurum, inanmam başta ama sonra inanırım. Kendime çok kızarım, sinirlenirim, ama yine de affederim. Şimdiye kadar hep öyle oldu.

5-Nefret mi aşk mı?
Aşk.

6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Ona sürekli mesaj atarım, ararım, özür dilerim, hediye alırım. Orada olduğumu hissettirmeyince barışmıyor benimkiler, ya da bana öyle geliyor.

7-Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı? İçine akıtarak mı?
Ağlamaya göre değişir, mesela biriyle konuşurken ya da dert yanarken ağlarsam ciyak ciyak sesim çıkıyor, çünkü ağlamam tamamiyle istemsiz oluyor ama yine de konuşmamı bölmek istemiyorum.
Eğer gerçekten içimde bir şey varsa da ağlamışsam, kendi kendime ağlamışsam sessiz sessiz ağlarım.

8-En korktuğun şey?
Yalnızlık. Yanında maddi-manevi kimsenin olmaması.

9-Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin/dinlendirirsin?
Dizi izlerim, en iyi o geliyor çünkü kendi problemlerimi tamamen geride bırakıyorum.
Kitap okumak ve müzik dinlemek de seçeneklerin arasında.

10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
Galiba birini beklesem ve beklediğim kişi "beklemeseydin ya, yazık sana" diye kızsa mutlu olurum. Bir şeyleri her şeye rağmen yapmayı seviyorum.

11-Şiir/müzik/öykü/deneme?
"Peruk Gibi Hüzünlü" demek istiyorum bu soruya cevap olarak. (Bilmeyenler için, Peruk Gibi Hüzünlü Yalçın Tosun'un ikinci hikaye kitabı, kitabın bölümleri şiirin dizeleriyle başlıyor, Mabel Matiz de bu şiiri besteleyip harika bir şarkı haline getirdi. Deneme niteliğinde değil ama hikayelerin insanın içine işleyen kısımlarını ve bazı bölümlerini öyle olarak ele almak istiyorum.)
Çünkü hepsinin yeri çok ayrı bende. Hepsi huzurumun temel taşları. Okumak ve dinlemek en harikası.
Tabii ben yazacaksam deneme.

12-En son ne için ağladın?
Garip bir şekilde hatırlamıyorum. "Hiç güzel bir şey yapmıyorum" diye üzüldükten sonra ağladım, "yine de hayat güzel, her şey benim elimde" diyerek huzura kavuşarak uyudum galiba.

13-Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Nerede neyi konuşacağını bilmesi galiba.

14-Dayanamadığın şey?
Karşıdakini anlamadan yargılamak ve bir düşünceye ölümüne bağlanmak.

15-En sevdiğin duygu?
Huzur.

6 yorum:

  1. Ne güzel cevaplar. :)
    Galiba bende yalnızlıktan korkuyorum. Yalnız kalmaktan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız kalmak insanlara göre değil, birileri varken hayat daha güzel :)

      Sil
  2. heey yitirmeden ben de çok severim, kesinlikle içimi ısıtıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı ve klip çok anlamlı, iyi ki böyle şarkılar var :)

      Sil
  3. Bu şarkıyı dinlememiştim ben hiç, mimde gördükten sonra hemen dinledim ve çok hoşuma gitti. Gerçekten çok güzel bir şarkı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birinin bir şarkı beğenmesini sağladıysam ne mutlu bana ♥

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~