Sorular bazen

Hiç aklına gelmiyor mu durup dururken gülmek?
Nasıl aynı günü yaşayıp farklı renkler görebiliriz ki?
Önemli mi yaşadıklarımız?
Aile nasıl arkadaş olur, arkadaş nasıl aile olur.
Parmakların niye acır çok yazında, gözlerin niye sulanır yerli yersiz düşününce?
Acı güzel bir şey mi hafif dozdayken?
Hiç hoşuna gitmiyor mu rengi mora çalan deriye dokundurğun zaman hissettiğin yumuşak ama derin duygu? Benim hoşuma gidiyor.
İnsanları sevmek de hoşuma gidiyor.
Ve yağmur yağmasa da yağmasını istemek, beni boşlukta hissettirmeyecek küçüklükte yerlerde gözyaşlarımın yağmur olmasını dilemek...
Çünkü insan olmak bazen budur, kendini böyle kabullenmek.
Güzel olmak değil de mutlu olmak, gülümsediğin zaman kalbini hissetmek.

Zey'in yorumu: Baymadı Bayıldım Twitter olsaydı öle öle RT'lerdim =D

1 yorum:

Aklından geçenleri duymak istiyorum~