Çıt çıt sabahlar

Sabah sabah çekirdek yemek midemizi bozar mı? Hayır, aslında cips yemek istedi canım, yanız başıma kahvaltı yaparken gözüm televizyonun yanında duran pringles kutusuna takıldı. Kahvaltı yapmak? Bir parça ekmeğin arasına konulmuş peynir-domates-salatalık, ardından da iki dilim salam. Ben bunu kahvaltı olarak nitelendirmeyi pek sevmiyorum aslında, ama bunu bulamayanlar da diyip şükretmek gerek.

Ben yine de kahvaltı yaparken yanımda birilerinin olmasını isterdim, birisi çayımı tazelesin isterdim. Çok severim ben çayımın tazelenmesini, çünkü halim olduğu zaman başkasına çay doldurmak için bahane verir bu bana. Ama öyle romantik hayaller kuramıyorum, yatakta kahvaltı yapmayı sevmem, ne varsa yatağa dökülüyor sonra gücün varsa çarşafları silkele. (Yine de anneme yatakta kahvaltı götüren tek kişi olmanın değerini taşımayı çok seviyorum, o dert etmiyor benim dert ettiklerimi mutlu oluyor.) Ama güzel olmaz mıydı sırtını yatağa dayayıp halının üzerinde kahvaltı yapmak? Sus, sus olmasın. Boşver yap işte kahvaltını kocaman mutfak masasında tek başına.

Salam diyordum. Kahvaltıda salam yeriz, hem de çiğ çiğ. Çoğu insan kahvaltıda kavurma-adana dürüm-döner gibi şeyler yemeyi garip bir davranış olarak bulur. Halbuki çiğ et yemektense pişmiş et yemek daha güvenli değil midir? Bense kahvaltıda her şeyi yiyebilirim. Aslında şuan çekirdek yemek yerine iki gün önce mantıyı yemek isterdim, aslında yerdim ama yoğurdunu beğenmedim, zaten ben güzel yapamıyorum, yoğurdu da kötü olunca iyice mutsuz etti beni. Zaten dün karnıma az biraz çiğköfteyle doyurdum o da mutlu etmedi beni. Kadın Psikolojisi kesmiyor bünyemi, Mor Mürekkep'e başladım, ilk hikaye çok güzeldi. Hikayeleri çok seviyorum, kısa kısa parça parça olan şeyleri seviyorum. Parça parça yaşayalım hayatı istiyorum.

Çekirdek kilo aldırır mı? Bilmiyorum. Bugün pek bir şey yapmak istemiyorum. (Sabah sabah gelip de ne o konuşmalar? Başını iki elinin arasına al da düşün demek ne demek? Düşünüyorum düşünüyorum ve ben bir sonuç bulamıyorum, bir hedef bulamıyorum. Gelecekte sadece mutlu olmak istiyorum başka bir şey düşünmek istemiyorum. Bıkıyorum. Üzülüyorum.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~