Hissettiklerini söylemezsen söylediklerini hissettirirsin

Ne zaman öldük?
Ne zaman ölür insan?
Neden bunca düşündüğüm şeydir ölüm?
Ölüm bana hiç...
Ölüm bana hiç...

Olmuyor bak işte, gelmiyor o kelimeler, uygun kelimeler. Bulamıyorum ben kelimeleri, sevmiyorum beklemeleri. Niçin bekleyemiyorum öyle? Aramıyorum sahip olmak istediklerimi. Olsun ve bitsin istiyorum demek. Olsun ve bitsin.

Korkutuğum sen miydin gerçekten? Senin kaybın, alışkanlıklarımın yok oluşu, hep kafamı kurcalayan gereksiz şeyler.

Sadece gitsek ve uğraşmasak, sadece zaman geçse ve ölsek, yaşamasak.

Tesadüler mi gerek planlar mı? Yıllar sonra buluşur muyuz yoksa öylesine karşılaşır mıyız? Hem karşılaşsak konuşur muyuz? Hiç konuşur muyuz? Ağlarken konuşur muyuz? Yoksa unutur muyum konuşmayı ve sadece geri dönüp ağlar mıyım? Ne yapmam gerekir benim? Ne yaparım?

Aman! Neden kendi kendime gelin güvey olup duruyorum? Aramızda hiçbir şey olmadı. Olmayacaktı. Olamayacaktı. Belki de olmayacak. (Olsun istiyorum değil mi? Hem de nasıl istiyorum. Ama şimdi istemiyorum. Yine de yaşarken yerimde duramıyorum.)

İkimiz de yaşıyorsak ne mesafesi?

İkimiz de öleceksek ne beklemesi?



(Bütün söylediklerim yalandır benim, ben şarkıları sözleriyle dinlerim.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~