La la~

O kadar söylemek istediğim şey var ki, uzun uzun söylemek istediğim. Keşke kaybetmesem kelimelerimi. O kadar uzun uzun ağlamak istiyorum ki. Ama hep ağlamamak için sebepler var. Bilmiyor onlar, güzel görünmüyorum ben ağlayınca. Kimse de istemez ağlamamı zaten.

Neden tanımadığım insanları kıskanıyorum?

Ben aslında sadece kaçmak istiyorum. Sevmiyorum bu arada kalmışlıkları. Çok kaçmak istiyorum.

Bıkıyorum insanlardan. Çok çabuk bıkıyorum. Çünkü sevildiğimi hissetmiyorum. Hani benim yerimde başkası olsaydı onu da severlerdi, çünkü ellerinde başkası olmazdı gibi geliyor.

Bir insan beni niye güzel olduğumu zannettiği için sevsin?

Bir insan beni niye aynı okula gittiğimiz için sevsin?

Bir insan beni niye sevmesin?

O kadar gereksiz ki her şey, o kadar söyleyecek hiçbir şey yok ki. Sadece söylemek istiyorum ama. Yarın hiç olmasın istiyorum. Yarınları hiç sevmiyorum. Benim sevdiğim sadece şu saniye. Sonra herkes gidecek. Sonra her şey bitecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~