Okuma Şenliği - Kış 2013




Hazır kitap okuma çalışmalarıma hız vermişken böyle güzel bir etkinlikle karşılaşmam benim için harika oldu aslında. Hemen bir liste oluşturmaya başladım, Sonuçta katılırsam hiçbir şey kaybetmem dedim, hem oldukça faydalı değil mi böyle destekler almak :) Pinnuccia'nın bloguna ve dolayısıyla bu şenliğe ulaştığım için gayet mutlu oldum, yaklaşık üç saattir kitap seçiyorum kendime.

Yarın Mor Mürekkep'i bitiriyorum ve 2013 Kış Kitap Okuma Şenliği için Göz'e başlıyorum :)

3 Mart'a kadar okuyabildiğim kadar okuma dileğiyle~


1. Kategori (10 puan): Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara.
Göz / Stephan King / 329 sayfa / Altın Kitaplar

2. Kategori (10 puan): Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara.
Dostoyevski - Ölü Bir Evden Hatıralar I (Çevirisi Ölüler Evinden Anılar olarak geçiyor, ama bendeki baya eski bir basım olduğu için adı böyle) (248 sf.)

3. Kategori (10 puan): Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara.
Al Yazmalım, Selvi Boylum / Erken Gelen Turnalar / Fuji-Yama / Deniz Kıyısında Koşan Köpek / Cengiz Aytmatov / 359 sayfa / Cem Yayınevi

4. Kategori (15 puan): 600 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
Dostoyevski – Budala (726 sf.)

5. Kategori (15 puan): Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.
Orhan Pamuk – Benim Adım Kırmızı (472 sf.)

6. Kategori (15 puan): Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.
Araba Sevdası / Recaizade Mahmut Ekrem / 306 sayfa / Bordo-Siyah

7. Kategori (15 puan): Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara.
(Kitap arayışındayım)

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere.
J.R.R. Tolkien - Hobbit (425 sf.)

9. Kategori (20 puan): Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara.
Soğuk Kahve / Ahmet Batman / 224 Sayfa / Destek Yayınları

10. Kategori (25 puan): Yasaklanmış bir kitap okuyanlara.
Viladmir Nabokov – Lolita (alınacak) (Müstehcen olduğu gerekçesiyle Fransa, İngiltere, Kanada, Yeni Zelanda, Güney Amerika ve Arjantin'de yasaklandı)
José Mauro De Vasconcelos - Şeker Portakalı (200 sf.) (ötekini bulamazsam diye yedek)

11. Kategori (25 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.
Sinan Meydan - Atatürk ve Kayıp Kıta Mu (240 sf.)

12. Kategori (25 puan): Yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabını veya romanını okuyanlara.
Leo Buscaglia - Sevgi

13. Kategori (25 puan): Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
Ay Hadi İnşallah / Pucca / 330 sayfa / Okuyan Us

14. Kategori (30 puan): Okuma yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.
Dan Brown – Davinci Şifresi (495 sf.) (-2003)

15. Kategori (40 puan): Bir üçleme veya aynı seriden üç kitap okuyanlara.
C.S. Lewis - Kozmik Üçleme (225-280-420 sf.)

2 yorum:

  1. Ne güzel kitaplar seçmişsin.
    Benim listem çok eksik çoook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de seçtiklerim arasından almadıklarım var, elimdekileri bitirmeyi becerirsem almayı düşünüyorum.
      Umarım sen de listene ekleyecek güzel kitaplar bulursun ki.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~