Yok dedirt bana

Başıma kötü bir şey geldi gibi, ama kötü bir şey değil işte ama ben geriliyorum böyle durumlarda, nedense.
Ben internetten G. ve Zey için kulaklık sipariş etmiştim, fermuar şeklinde, parasını da bana vermişti G. Tabii bunu bir arkadaşı görmüş bana da alsana diyor, ben de öyle bir sürü şey almayı sevmiyorum internetten, bu sefer de babam laf atıyor sürekli kargo geliyor eve diye.

Hayır da diyemiyorum ki insanlara. Biri keşke bana hayır demeyi öğretseymiş. İnşallah daha fazla kişi filan bir şey istemez çok gerilirim böyle durumlarda. İçinde para olan her olaydan nefret ediyorum belki de ondan. Hani insan geriliyor ya.

Ben insanlardan yüksek miktarda olsa bile verdiğim borç parayı geri vermeye utanıyorum, o yüzden borç almaktan filan çekiniyorum. Hani kızlara filan bir şey alırken de borç diye veremiyorum parayı, daha sonra çay ısmarlarsın filan diyorum. Ne olaydı sanki kimseye bir şey almayaydım da şimdi gerilmeyeydim.

Neyse boşver dimi? Boşver bana. Boşver.

-Kahramanımız başka şeyleri boşverince başka şeyler geliyor aklına. Yapamıyor böyle. Ama yapsın bir zahmet.-

2 yorum:

  1. Bak bu iyi değil gerçekten. Bazen insanlara hayır diyebilmemiz gerekiyor, bazen de verdiğimiz borcu geri isteyebilmemiz. Ben bir arkadaşıma 30 lira borç vermiştim geçen sene, oturup kızın akıl edip geri ödemesini bekledim. O da unuttu muuu, ne oldu bilmiyorum ama o 30 lira hala ulaşmadı bana. Ben de o zaman gidip isteyemedim, şimdi de zaman aşımına uğramış gibi geliyor. Oysa 30 lira iyi bir para öğrenci için. Hep kendime kızarım bu hususta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısı benim başıma birkaç yıl önce geldi ve kızla aramda hiçbir irtibat kalmadı. Bu konularda çekinmemek gerekiyor, yoksa haksızlığa uğrayan taraf oluyoruz.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~