Anlamsız mesajlar 1

Bugün bana gelen mantıksız mesajlar silsilesi. Ne silsilesi ya? Üç dört tane mesajın kritiğini yapacak kadar muhtaç da değilim. Ama işte insan heves ediyor.

-Sizin siniftaki ... bir yere mi gidiyor?

(Ben o çocukla hayatımda kaç kere konuştum acaba? Merak ediyorsan git ona sor, hadi onla konuşmuyorsan git sevenine sor bilenine sor. Senin gideceğini bile milletten duydum bence ben. Tabii "kesin değil" diyordun ama ona da inanmıyorum, o da yalandır beni yiyorsundur.)

-Lahmacın yerken catal bicak kullaniyor musun?

(Aslında buna "Sen lahmacun yerken çatal bıçak kullanıyorsan lütfen bir daha görüşmeyelim." şeklinde cevap vermek isterdim.)

-Canin ne istiyorsa onu yap
+Beynini peynir ekmekle yiyebilir miyim? Ama ekmek taze olsun.
-Hayir. Bugün daha konusmayalim

(E hani istediğimizi yapıyorduk? Ne oldu o istediğimizi yapmaya. Bir daha insanlar istediğimi yapabileceğimi söylediği zaman ben onlara inanamayacağım.)

Galiba sinirlenmek için yer arayan ruh halimde bir de garip garip mesaj atan insanlar beni benden alıyor. Belki de ben de sırf onları sinirlendirmek için bu yazıyı yazıyorumdur, belli mi olur?

Bu yazıdan çıkaracağımız sonuç da şu olsun: Konuşmak istemediğiniz insanlara hiç mesaj atmayın, daha akıllıca olur. Sonra ne onlar bunu kafaya takar, ne de- aman siz zaten takmıyordunuz.


Yazıya uygun hiçbir şey bulamadım,
ama bu şarkıyı çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~