Başkalarının derdi hep hep beni gerdi

Galiba en çok özel hayatını en ince ayrıntısıyla anlatmadığı halde samimi bir üslupla yazabilen, bunları yaparken de içini güzelce dökebilen bloggerları seviyorum. Ben burayı zaten günlük niyetine kullanıyorum ve benim şimdiye kadar hep "günlüğüme bile yazmaya çekindiğim şeyler"im oldu. Bunlar genelde derinlere inmiş düşüncelerim olduğu gibi aynı zamanda arkadaşlarımın meseleleri ve onlar hakkında düşündüklerim de oluyor. Bunları bir yerlere yazmaya çekiniyorum (hoş, bu blogda o çekingenliği kırdım ben, saydırdım saydırdım galiba baya) çünkü ben birine kızıyorum ama ertesi gün sonraki gün derken derken insanlara uzun süreli kızgın kalamıyorum, çünkü insanlar da değişiyor ben de değişiyorum.

Şuanda içimi yiyen bazı sıkıntılar var, ve evet bu sıkıntılar beni kesinlikle alakadar etmeyen şeyler, gidip insanları bunlar hakkında uyarsam da "sana ne, başkasının derdi seni mi gerdi" deseler gayet yerinde olur. Uzun uzun yazsam çok uzun zaman alır o yüzden kısa kessem daha iyi olur bu konuyu.

Sınıfta çok az kızız biz, 8 tanecik. Erkekler de çok fazla değil zaten. Her neyse bir avuç dolusu kız olunca içimiz dışımız birbirine giriyor neyi ne zaman yaptığımızı bile ezberler oluyoruz. Bu sebepten çok kavga çıkıp duruyordu geçen yıl, bu yıl henüz öyle bir problem yaşanmadı. Ama sınıfta bir zamanlar çok iyi arkadaş olan bazı arkadaşlarımın bu yıl arası açıldı, hani uzaktan bakılsa hiçbir problem görülmez ama bir tanesinin feci şekilde yalnızlaşmış olduğunu gayet net görebiliyorum ben. Ve bu arkadaştan öteki arkadaş çok büyük ya da tamam tamam çok büyük olmasa da ötekisi için önem arz edeceğine emin olduğum bir sır saklıyor. Hani gitse şap diye söylese hiçbir şey demez, kötü bir tepki göstermez buna eminim ama sakladıkça büyüklüğü artacak bu sırrın ve en sonunda kesin başka bir şekilde öğrenip çok üzülecek, göstereceği keskin tepkileri hayalimde canlandırabiliyorum. (Galiba benim arkadaşlarımın neredeyse hepsinde kontrol edemedikleri duygular mevcut. Çok çok ani tepkileri var.) İnşallah inşallah inşallah sınıfta geçen yılki gibi bir kavga gürültü ortamı olmaz çünkü ben insanlar arasında kalmaktan da milletin kavgalarını-söylenmelerini dinlemekten de nefret ediyorum.

Eh galiba buraya dökmek biraz rahatlattı beni. Umarım "ben demiştim" demem de "iyi ki yanılmışım" derim kendime.

Bu arada bir tane daha sevgilisine yılbaşı hediyesi alan erkek görürsem çiğnediğim çilekli sakızları saçlarına yapıştırmak isteyeceğim. Yetti gari. (Bakınız, ben lays teyzesi de olamazmışım.)


Ben konser versiyonunu daha çok sevdim.
Bir sevgilim olsa giderim balayına
Ah bir de bekarsam giderim alayına

6 yorum:

  1. Başlığın benimde isyanım veeee merak etme o hediye alanlar azınlık benimkide banaalmayacak ; bkz, beş yıldır almadığından belli bu ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sana üzülürüm ya, hediyeler güzeldir, ben bana da kimse almıyor diye kıskançlığımdan öyle diyorum :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Adeta "kıyamam" dolu cümlelerin özeti :)

      Sil
  3. Değişmek güzeldir herkes bunu kabul etmez istemez değişememek tehlikelidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişmenin güzel yönlerini de görmeli insanlar :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~