Bu kadarı yetmez mi?

Benimle kalmıyorsan düşlerimde kal demek mi daha doğru olan. Neyin doğru ya da yanlış olduğunu bilmek istemiyorum. Kusurları görmek istemiyorum, galiba çok bıktım kusur aramaktan. Yok yok hep aynı şarkıları dinlemiyorum, arada bir yenilerini buluyorum, ama söylemeye korkuyorum işte. Hep korkuyorum. Ama sadece ben korkmuyorum.

Yalan olduğunu söylemese, ben inanırdım yalanlara, yalanlar eğlenceli gelirdi bana. Öyle değil işte, mesela kaçırıp saklasan yatağının altında, dolabın kuytusunda... Öyle yalanlar. Yalan olduğunu bilmediğim yalanlar. Ya da bir gülümseme işte, gerçeği daha güzeldir gülümsemelerin, ama bir şey yapılması gerekir gitmemesi için.

Ben karışık değilim, ben meraklıyım, hep meraklıyımdır ben.

Ama kaçma.

Benimle kal diyip kaçma. O zaman şaka olur işte. O zaman ağlamış gibi hissederim ağlamadan. O zaman üzülmüş gibi hissederim üzülmeden. O zaman karmakarışık hissederim hiç düğümlenmeden.

Sen de,
ya benimle kal,
ya da sadece düşlerime kal.




Beni sana çağıran her ne ise sustur
Yaşanınca tükenir bilirsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~