Ciddi olamıyorum


O kadar uykum var, ama uyumamak için çok güzel olmayan sebeplerim (bahanelerim) var. Biraz.

Aslında, galiba, en çok yalan söyleyen benim burada. Çok yalan söylüyorum. Kendime söylüyorum, insanlara söylüyorum. Üzmemek için söylüyorum, üzülmemek için söylüyorum.

Hani o "önemli değil"ler, "hıı"lar, "işte"ler var ya, onlar aslında kocaman yalanlar. Ama daha kötüleri var. "Unuttum"lar, "kaybettim"ler, "sildim"ler...

YOK LAN SOKAYIM SANA DA MİLLETİN PROFİLİNDEKİ RESİMLERİNE DE! KİBAR FİLAN OLMUYORUM MELANKOLİK OLMUYORUM İNADINA AĞLAYASIM VAR NEFRET BİLE EDEMİYORUM ÇOK SİNİR OLUYORUM ÇOK MUTSUZLU OLUYORUM İNADINA SENİN SEVMEDİĞİN TÜM KELİMELERİ KULLANIP GERİZEKALI ŞEYLER SÖYLEMEK İSTİYORUM HATTA GİDİP MİLLETE YAVŞAMAK İSTİYORUM SIRF AKLIMDAN ÇIK DİYE SIRF YANIMA YAKLAŞINCA ASTIMIN TUTSUN DA HİÇ YAKLAŞAMA DİYE HER SANİYE SİGARA İÇMEK İSTİYORUM SİGARADAN NEFRET EDİYORUM SEN BEĞENME DİYE SAÇLARIMI KISACIK KESTİRMEK İSTİYORUM SIRF BENİ ÜZDÜĞÜNE PİŞMAN OLMA DİYE BOK GİBİ BİR HAYAT YAŞAMAK İSTİYORUM AMAN BEN İYİ DEĞİLİM ÇİKOLATA İSTİYORUM AMINAKOYİM HEPSİNİ KENDİME BEN YAPIYORUM KONUYU BEN AÇIYORUM KENDİ KENDİM ÇEKİP GİDİYORUM KENDİMDEN GİDİYORUM KENDİMİ KOVUYORUM SONRA SANA KIZIYORUM AMA SANA KIZACAĞIM RESMİNİ FİLAN GÖRMEK İSTEMİYORUM SURATINI GÖRMEK İSTEMİYORUM İSTEMİYORUM YA SENİ

Seni çok özlüyorum.

Ağlamalı şarkılar dinlerken de gülmeyi bilmeliyiz.
O yüzden lütfen yok ol.

Seni sevmiyorum,
Yok yarınlar bize
Hatıralardan arınmak dile kolay gelir
Ama kanımdan bile sen akarken
Ben nasıl pat diye
Sevmiyorum seni diyebiliyim

(Rap dinlerken de mal olunabiliyormuş. Test ettim onayladım.)

(Tabii bir yandan da gerizekalı gibi Zakkum dinleyip de kendimize "salak, ağlarsan benden değil" diyebiliriz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~