Cik cik cik (Saçlı yazı)

Öksürmeli, boğaz kurumalı garip gurub hastalığımdan dolayı üç gündür evden çıkmıyorum. Aslında evden çıkmayacak kötü olmayabilirim, hatta dışarıda "aman öksürmeyeyim" diye saatte bir şişe su tükettiğim için büyük ihtimalle daha çabuk iyileşirdim ama bu halde evden çıkmak istemiyorum.

Tüm gün evde otur, bir kitap oku, bir bilgisayarda mal mal dolaş, bir hiç bir şey yapma derken derken gözüm annemin saçlarını boyayan teyzeme ilişti. İki aydır dolabımda duran ve her gördüğümde "Neden? Neden beni kullanmıyorsun?" diye manalı bakışlar atan Manic Panic Mega Blue daha fazla üzülmesin diye hadi benim de saçlarımı boyasın teyzem dedim. Aslında daha önce kullanmaya yeltenmedim desem yalan olur ama ne zaman saçlarımı boyamasını istesem annem hep yorgun olduğu için kısmet olmadı.

Aslında ben küçükken hiç böyle bir kız değildim. Bana kalsa saçım bembeyaz olsa bile saçlarımı boyatmayacaktım. Ama bunları düşündüğüm yıllarda ne rengarenk saç boyalarından haberim vardı ne de beyni çalışan bir insandım. Aslında küçükken saçlarla ilgili hiçbir olayı anlamazdım, benim için saçlar iki tutam tüydü. Anlasam anlasam saçlarına perma yaptıranları anlardım. Sonuçta saçları kıvır kıvır çok tatlı oluyordu, ben de saçım permalı gibi olsun diye gece ıslak ıslak ördürürdüm anneme, hem de incecik olurdu o örgüler.

Velhasılıkelam bundan yaklaşık 3 ay önce İstanbul tatilimde saçımı pembeye boyatmış çok da hoşlanmıştım ama boya topu topu 1-2 hafta kaldı saçımda, bu sefer saçıma sarı sarı röfle yaptırdım gibi oldu. Ama o da yakıştı.

Hani o "Aa saçına ne yaptın sen" diyen, bir de üstüne burun kıvıran insanlar var ya, ben onlara sinir oldum hep. Kendi bir renge benzemeyen saçlarıyla (güzel olanlar da yok değil ama saça özen göstermekten anladıkları açık bırakmak olan insanlar diyim) (benim saçımın doğal rengi de sarı olduğu için bunları yazarken götüm kalkmıyor değil) bir de benim pembelerime sarılarıma laf sokmaya çalışıyorlar ya deli oluyorum. Zaten pek kimsenin gördüğü de yok, belki arada açınca filan gören kızlar işte. Çekememezliğe mi bağlasam onu da anlamıyorum.

Şöyle bir gözden geçirdim de bu şu ana kadar bloga yazdığım en ergen post olmuş galiba. Utanmasam "senin saçın kötü benim saçım cici, böğğ" diyecekmişim. Affedin affedin, ama kompleks olmuş işte beğenen 3-5 kişi olunca insan ilgi istiyor.

Neyse ben saçımı daha yıkamadım. Bakalım sonuç ne olacak? İnsanlar ne diyecek? Bir Katy Perry olabilecek miyim?

Katy Perry demişken eski sevgilim de severdi.
Ama bu şarkıyı da ben severim o yüzden bana ne yaa.



Bu da yazının öteki şarkısı olsun.

2 yorum:

  1. Mega blue :)
    Aramıza hoş geldin Loretta.
    Eskiden saçları mavi olan bir insan olarak söylüyorum ki pişman olmayacaksın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman bir "hoşbuldum" benden de :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~