Gel desen saçma

Mia'nın eski yazılarını okurken (en baştan başladım ama henüz 2010 Ağustosa gelebildim) çok güzel bir site keşfettim, aslında keşfetmek uygun kelime mi bilmiyorum gördüm diyelim o yüzden, gördüm ve çok hoşuma gitti.


Tabii eski bir site, eski bir şarkı (en azından 3 yıllık diyeyim), ama ben yine de girip yazdım. Hatta keşke daha önce bulsaymışım bu siteyi de kırıldıkça oraya yazsaymışım, insanlara mesaj atıp kendimi üzmeseymişim diye düşündüm. Belki birileri görür de "ne kadar kırık var onun gibi" der, insanların bunu demesi bile hoşuma gider belki de. Sıradan kırgınlıkları bile yazabilmek gerek bazen, bazen başkalarına söyleyemeyeceğin şeyleri, kimsenin duymasını istemediğin şeyleri yazmak gerekir.


Doya doya dinlemeli, tekrar tekrar~

2 yorum:

  1. ayyy lorettamm.... yerim seni!

    blogumu baştan sona okuyan kaçıncı kişisin acaba ya beni çok mutlu ediyosunuz umarım sıkılmazsın okurken. ayrıca bu siteye bayılıyorum. ara ara paylaşmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılınacak gibi değil, eski yazıların da şimdiki yazıların kadar güzel ve okunulası :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~