Güvenliksiz rüyalar

Güvenli bir yer aramak? Rüyaların bile güvenli olmadığı zamanlarda nere güvenli olabilir ki? Rüyalar beni hep korkutur zaten, ben düşünceli olduğum zaman rahat uyuyamam, ben grip olduğum zaman rahat uyuyamam, ben genel olarak deliksiz uyuyamam.

Bu gece? Niye böyle? Belki birkaç sebep bulabilir, buraya sıralayabilirim. Her şey malum ama. Birkaç sebep işte. Sık sık olan şeyler bunlar, sanki bilmiyorum. Belki de hiçbiri değil, bilgisayarın ışığı rahatsız etti o kadar, bilemem. Ama rüyalar, uçsuz bucaksız rüyalar, hatıralar gibi akılda kalanlar.

Biz buraya daha önce gelmiş miydik rüyamda? Rüyada görülür mü aynı yerler?

"Bana aşık mısın? O zaman onunla o cafede ne işin vardı?" Düşünürsün, aslında var olmayan bir rüya anısı belirir zihninde. Senin olmayan birini aldatabilir misin? Rüyalarda aldatılır mı insanlar? Başkalarıyla gezip tozmak mı daha mutlu eder ondan gelen bir mesaj mı? Bu soruların cevabını vermeyeceğim.
Ama o mesajın uyandırdığı bir şeyler daha vardır, umut. "Eğer bunu biliyorsa, demek ki hala benimle ilgileniyor" hissi.
Ve rüyanda her uyandığında ondan mesaj gelmişse? Ve o uyanmaların hepsi rüyaysa? Kimseyi aldatamamışsan. Kimse mesaj atmamışsa. Kendini defalarca tutmuşsan "birkaç şey daha" yazmamak için. Çünkü anlamışsındır yazdığın her şeyin yapabileceklerinle kısıtlı olduğunu.

Bu da bitmedi. Sabah yazıları ya bitmek istemez, ya bitmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~