Hasta hasta hastalıklı olma

Galiba ben duygusal bunalımlarıma hep gerçekten hasta olduğum, o yüzden evde yattığım süreçlerde giriyorum. Can sıkıntısı, bunalımlı ruh hali derken derken kendimi tutamıyorum sonra da al sana duygusal bunalım.

Tabii ben öksürmekten duramaz haldeyken ve iki günlük raporla evde yatıyorken ve (galiba bu en az bir 100.) eski sevgilimle konuşmaktan pişman olduğum için kendime bir meşgale bulmam gerekiyordu. Katılmış bulunduğum Kış Kitap Şenliği için topu topu 2 kitap bitirdiğimin utancıyla Recaizade Mahmut Ekrem'in Araba Sevdası'nı bugün okuyup bitirmeye karar verdim. (Benim gibi yavaş okuyan biri acaba üç yüz sayfa kitabı nasıl bitirecek merak ettim.) Aslında eğer bu kitap daha önce elimin altında olsaydı ben çoktan başlardım ama Alpi'den isteyeli baya oldu, o bana dün verdi. Ben de tam onun bu kitabı verdiği sırada Benim Adım Kırmızı'nın ilk bölümünü okumuş ve Orhan Pamuk'un üslubuna bir hayranlık beslemeye başlamıştım. Ama Recaizade Mahmut Ekrem'in isimlerini telaffuz etmek bende büyük bir haz ve gülme hissi uyandırdığı için onu askıya almam gerekti, üzülmesin onu okumayı ihmal etmem yeter ki şunu bir bitireyim.

Bu arada okuduğum mangada da kötü şeyler oluyor gibi. Kızın sevgilisine hayran olan bir çocuk kızı öptü ve büyük ihtimalle yanlışlıklaydı, sevgilisi kızın suçlu olmadığını bildiği için hiç kızmadı ama kız çok takıldı olaya ve ben de kız için üzülüyorum. Neden hep saf insanların başına kötü şeyler gelir ki?

Eh en iyisi ben okuyarak kendimi mutlu etmeye devam edeyim.

2 yorum:

  1. bi diziye başla.tam bi meşgale

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü dizi var izlediğim ama hep üşeniyorum devam etmeye :/

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~