Her yanım silgi tozu

Hayatımda ilk defa bir yazılı için bu kadar çaba gösterdiğim ama yazılının dört konusuna değil de sadece bir konusuna çalıştığım için ve neyi anlamamışsam hocanın oradan soracağı da hayatsal bir kanun olduğu için, için için biliyorum ki yine alsam alsam 75 alırım ben. Ama olsun, mühim olan çözemediğim o bir tanecik soruyu çözebilmekti. Gerisi varsın olmasın.
Malum bugün daha yeni açtığım silgiden çıkan silgi tozlarıyla yeni bir silgi ortaya çıkarabilecek konumdayken beynimi yeterince kullanamıyorum. Dün de sırf okulda çalıştığım ders yüzünden rüyamda mesaj atıp uyanınca atmadığımı ama nasıl olduysa cevap verdiğim mesajların okunmuş olduğunu gördüm psikolojim bozuldu. Bir de rüyamda telefonu şarja takıp da uyanınca şarjda olmadığını görmek de beni üzmüyor değil.

Cengiz Aytmatov'un o uzuuun isimli kitabının 3. bölümünü sonunda bitirebildim, 2. bölümdeki uzun ve pek coşkuya gelmeyen biri olarak canımı sıkan gereksiz ayrıntılar zannederim ki piyes/tiyatro gibi gibi yazıldığı için 3. bölümde yoktu, konusunu da oldukça beğendim, aşk entrika ihanet filans gibi bir yorum yaparak kendimi utandırmayacağım, ama güzeldi işte. Bunu yarın bitirip Orhan Pamuk'un kitabına başlamayı düşünüyorum. Biyografi kitabı olarak da Ay Hadi İnşallah'ı okuyabilir miyim acaba? Bak bunu da bir ara sorayım, merak ettim. Etkinlikte en sonuncu olsam da çabalamadım demeyeyim.

Bugün dershaneye iyi ki gitmişim, hoca öyle bir konuştu ki içimden kadına pastalar börekler yapmak geldi. Genç hocanın olması güzel bir şey galiba, onlar da gezme tozmak kar topu oynamak istiyor, biz de ona göre daha çocuksu olsak iyi olur galiba, zira dershanedeki kimsenin içimi gördüğünü zannetmiyorum, ben bile beni uzaktan görsem "şu kıza bak ne kadar banal sürekli en arka sırada oturuyor, derste gülmüyor, kıyafetleri de kötü" diye düşünürdüm.
Dershane sonrası uzun uzun (karda kışta ne kadar uzun olursa) yürümek de iyi gelmedi değil. Keşke benimle yürüyecek daha fazla insan bulabilsem, şimdilik bir iki yetiniyoruz.

İnsan bu denli yorgunken yazı yazmakta da zorlanıyormuş. Ben de ne yapayım, uzun zamandır dinlemediğim bir şarkıyı dinleyerek yazıyı sonlandırayım.

2 yorum:

  1. şarkı güzelmişş loretta sen uzun zamandır dinlememişsin ama ben ilk defa dinledim :)

    yorgunken yazmak çok ama çok zor ama sen güzel yazmışsın bence ehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim, şarkıyı da yazıyı da :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~