İBEANO? vol. 1

Ben annemle beraber oturup Persepolis izleme hayalleri kurarken annem "Ben bugünün saraylısını" izlicem dedi ve bei büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. Daha önceki hayal kırıklığımı da komşu radyolu banyosundan şarkı çalarken ve ben de bundan faydalanıp bizim banyoda aynayla dans ederken müzik birden kesilince yaşamıştım. Baktım bugün bana kimseden hayır gelmiyecek ben de canım bloguma geleyim dedim, ondan başka yarim kalmadı.

Romantikli bir de resim olsun dedim.
Iykk~
Geçen gün "romantikli" bir yazı yazayım demiştim de hiç romantikli bir yazı yazmayacağımı anlamış ve bunun nedenlerini sıralamıştım ya işte ne kadar zor olursa olsun bugün romantikli bir yazı yazacağım! Yazımın konusu İyi bir erkek arkadaş nasıl olunur? Olabildiğince liseli, olabildiğince umutlu tavırlarıma yazacağım ben bunu. Yazayım ki bundan yıllar sonra bakıp gülebileyim kendime. Zira ben erkek arkadaş olsaydım adeta bir kremşanti, adeta bir souffle au chocolat filan olurdum. (Sufle yazmaya içim el vermedi, internetten havalı tatlı ismi bulayım dedim insan havalı olmayınca tatlısı da olmaz diye ismini vermediler, suçum yok.) Lakin ben erkeklerden nefret eden, "asla evlenmem ben, hayatta olmaz" diye, "belki bi erkek arkadaşım filan olur da ben aşık olamam ki" kafasında bir kızdım. Tabii büyük konuşmamak gerekiyor, eros bu soktu mu sokuyor oku.

Neyse başlayalım, ama bir sırası filan yok bunun yanlış anlamayın onu, aklıma geldikçe yazıcam öyle.

-

1. Kapatıp tekrar arayacak.
Aslında bu bir anne/baba özelliğidir ama bana göre insan dediğin böyle olmalı. Ben faturalıya geçtiğimden beri arkadaşlarım arayınca kapatıp kendim arıyorum, hatta dakikası olana da gıcığından yapıyorum bunu, insanı zengin hissettiriyor. Başkası bana yapınca da korumacı tavırlar seziyorum hoşuma gidiyor.
Tabii bunun da istisnai durumları var, adamın açlıktan ağzı kokuyorsa, çaldırıp kapatacak parası yoksa tabii aramaz, aramasın, hatta bence ayrılın. (Sevgilisi olmayandan böyle post okumanın kötü yanlarını görüyorsunuz.)

2. Tüm garip davranışlarını "tatlı" olarak yargılayacak.
Evet biliyorum bu oldukça büyük bir hayal ama gerçekten sevince neden olmasın ki? Bu saçmalık nereden aklına geldi derseniz de demin kendi kendime (ay pordan aynayla) dans ettiğimi söylemiştim ya, bende onun koridordaki ayna ve mutfak versiyonları da mevcut ve ben hiç güzel dans etmem. öyle olunca da insan düşünmeden duramıyor "benim sevgilim olsa ve beni görse kesin terk ederdi".

3. Portakal soymasını / karpuz kesmesini bilecek.
Bana göre meyve soymak erkek işidir ve kadınlar kesinlikle meyvelere el sürmemelidir. Meyve soyulur, kesilir, hatta çatal ve el yardırmıyla ağza tıkılır.
Bunu düşünmemin sebebiyse tüm portakal soyma çalışmalarımın hüsranla sonuçlanması.

4. Neyi/ne zaman/nasıl yapacağını bilecek.
Bir an erkek arkadaş değil de insan olma özellikleri sıralıyorum gibi hissettim, sonra düşündüm ki insan olmadıktan sonra varsın olmasın o şahsiyetler.
Hem düşünsenize süslenip püslenip evden çıkmışsınız, mutlu ve umutlusunuz ama karşınıza bir soruyla çıkıyor "Ne yapmak istersin?", mesela ben o soruya cevap olarak bir şey veremem ama yapmak istediğim kesinlikle çekip gitmek olur.

5. Yemeğini bitiremezsen o bitirecek.
Şimdi bu dandik maddeyi görünce "aman bırak gitsin yiyemiyorsan ne uğraşacaksın" diyebilirsiniz ama cimri olunca o öyle olmuyor işte. Mesela 4 lira vermiş dürüm almışsın, ama hayvan gibi bir şey ye ye bitiremiyorsun, dibinde de az kalmıyor hani, çöpe atsan yazık olacak çantana koysan daha sonra soğuk soğuk hiç yenmeyecek. Böyle acınası durumlarda kim istemez ki yakışıklı bir sevgilisi olsun da dürümümü bitirsin? (Şimdilik benimkileri kızlara yedirtiyorum ama gelecek için alternatif yöntemlere ihtiyacım var.)

-

Bence benim gibi saptan bir seferlik bu kadar yeter, bir dahaki can sıkılma anıma kadar adios kediciklerim~

Bu da sizi seven birine gitsin.

2 yorum:

  1. Çok hoş tanımlamalar olmuş ama bir çoğunu bir erkek olarak yapmadığımın şimdi farkına vardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah, erkek omak da bunları yapmak vardı diye mi hayıflansam acaba :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~