Kar yağsın hep üzerimize

Sanki işim gücüm yokmuş gibi eve gelir gelmez blog girme düşüncesiyle açtım bilgisayarı, neşeli yanlarımı da başkalarına yansıtmak istiyorum, çünkü bugün her şeye rağmen güzeldi denilebilecek bir gün değil, matematik yazılısı olmuş olabilir ama çok güzeldi denilebilecek bir gün

Okulda sadece bir ders işledik ve öteki derslerin tamamı boştu, tabii almancada arkama döndüğümde hocanın önüne dön demesi sinir bozucu, hoca genel olarak soru da sordurtmuyordu hiç yoktan onu yapmama kızmadı.
Çıkışta eve gelsem yine ders çalışmayacağımı biliyordum, o yüzden Zey'le dershaneye gittik, her ne kadar açma ve simitimsi şey koktukları kadar sıcak olmasalar da aç olmadığım için bi tanesiyle idare ettim ötekini çantama attım. Çay da olmasa hiçbir şeyin yenileceği yok tabii.

Dershaneden çıktığımızda girmeden önce başlayan kar yine hafif hafif yağmaya devam ediyordu. Arkamızdan gelen kızı hepimizin içindekilere tercüman oldu bence "Kar yağıyor ama ben sevgilimle değil sizinle yürüyorum."

Tabii ben orada gece-kar-yürüyüş üçlüsüyle çok mutluydum ve ilginç bir şekilde okulda olduğumdan çok daha az üşüyordum ama Zey soğuktan donduğun için acele acele yürümek zorunda kaldım. (Tabii sırıtmıyor da değildim yürüyorken, soğuk boğazımı acıtsa da aynı o yoldan geçerken daha birkaç hafta önce Zey'in manzaranın ne kadar güzel olduğunu ve ne olursa olsun bu manzaranın aynısının olmayacağını söylemesi gelmişti aklıma, bu manzaranın ve ruh halimin de bir daha olmayacağını hissettim. Aklımdan geçirmedim de değil O'nu aramayı. Arayayım, sesini duyayım, hiç yoktan soluk alış verişlerini duyayım. Ama yok konuşmasın "konuşma" diyeyim "ben sesini duymak istiyorum ama benimle konuşmanı istemiyorum, ben böyle kalbimi tatmin ediyorum ben sensiz yapamıyorum ama sen her şeyi mahvediyorsun, ben sensizlikteki seni seviyorum.", tabii yapmadım böyle şeyler. Çünkü hızlı hızlı yürümeye devam ediyorduk.)

Otobüse bin yolculuk et in derken geldim eve. Bir de eve gelince evi kaplayan buğulu bir koku vardı, meğer tencerenin sapı yanmış, sağlık olsun.

Bugün çok güzel şeyler oldu daha da güzelleri de olsun~


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~