Kurşun kalemler de tehlikeli, defterler de, mektuplar da

Bu deftere kurşun kalemle yazdığım zaman hep yazdıklarım parlıyor, okunmuyor, bir de ellerimi kalemin rengi çıkıyor, kara kara oluyor.

Oraya yazdıklarımı buraya da yazmak isterdim, aslında isteyerek yazdım ama vazgeçtim. Önemsizlerdi zaten, birkaç mektup denemesi bir de "acaba insanlar şuan benim ne kadar sıradan olduğumu düşünüyor" temalı yazı. Fazla bir şey olmaz hiç zaten.


Aslında buraya koymak istediğim sadece buydu. Üzücü bir kare aslında, yani gidiyor ya. Kediler hassas noktam belki de ondan.

Ama beni asıl allak bullak eden ben üzüleyim diye mi yolladı, kendisi gittiği için mi yolladı, yoksa sadece ben kedileri seviyorum diye mi yolladı.
Benim kedileri sevdiğimi bilmesi bile çok güzel değil mi asında.
Elbette güzel.
Ama bazı şeyler güzel olmasa daha güzel. Çünkü güzel şeylerden kopmak güzel değildir.

Ne yapmalıyım ama?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~