Mim - 4

Ben hasta olup da konuşamazken ve yarınki fizik yazılısını düşünürken Mia ve Ruby beni mimlemiş. Bu çok çok güzel moral oldu benim için, uzun zamandır mimlenmeyince insanın durup durup mim yazası geliyor :)

Bu mim en sevdiklerimiz hakkında, ve ben sevmeyi hobi edinmeye karar verdiğim için bunda zorlanacağımı düşünüyorum, ayrım yapmak çok zor :)



1.En sevdiğin renk?
Kırmızı.

2. En sevdiğin çiçek?
Zambak. (Hiç zambağım olmadı.)

3. En sevdiğin yemek/ sebze/ içecek?
Mantı / Çeri domates (vikiopdide meyve yazıyor ama bence sebze) / Lipton icetea şeftali

4. En sevdiğin yerli/ yabancı şarkı?
All Time Low - Dear Maria, Count Me In (sevdiğim çok şarkının içinden birinci bu gelsin dedim)
Pinhani - Yitirmeden (Bazen bu soruya başka cevaplar vermek istiyorum ama bu şarkının içimde bıraktığı hisleri başka şarkılar bırakamıyor. Öteki şarkılar alınmasın, onları da çok seviyorum.)

5. En sevdiğin komedyen?
Cem Yılmaz diyorum ben de. Genel olarak pek komedi gösterisi izleyen biri değilim ve oyuncuları komedyen listesine sokmayı sevmiyorum, çünkü kendileri espri yapmıyor. Tabii senaristleri komedyen listesine sokabiliyorsak bu soruya tek cevabım Burak Aksak olurdu :)

6. En sevdiğin kız/ erkek ismi?
Son zamanlarda favori kız ismim "Ceylin", erkeklerdeyse yıllardır "Can" birinciliğini koruyor.

7.En sevdiğin kitap?
Galiba küçüklüğümde beni okuduğum ve okuduktan sonra geçen zamanda en fazla büyüleyen kitap Ayrı Dünyalar (Hüsnan Şeker)'dı. Daha yetişkinlere yönelik bir kitap olaraksa Rüzgarın Adı (Patrick Rothfuss), tabii fantastik edebiyatı ne kadar olgun karşıladığınıza bağlı.

8. En sevdiğin yerli/ yabancı oyuncu?
Burak Aksak / Jim Parsons

9. En sevdiğin yerli/ yabancı film?
Bu işte beni en en çok zorlayan soru oldu, özellikle yerli film sorusu. O yüzden en çok izlediğim ve şarkısına bayıldığım film olarak Ah Nerede yerli film kategorisinde birinci sırada.
Dead Poets Society de acıklı sonu ve ilham verici kurgusuyla gönlümde taht kuruyor. (Bu daha iyi filmler yok demek değil, sadece aklıma kazınan başka başkalarını bulamıyorum demek.)

10. En sevdiğin yerli yabancı dizi?
Ben de Özledim / How I Met Your Mother

11. En sevdiğin yerli/ yabancı şehir?
Bursa / Venedik

12. En sevdiğin gazete/ gazeteci?
-

13. En sevdiğin mevsim/ gün/ ay?
İlkbahar / Çarşamba / Nisan

14. En sevdiğin kıyafet/ kıyafet tamamlayıcısı/ takı?
Bol tişört (erkek tişörtü demeye gönlüm el vermedi) / Gömlek sayılır mı? E o da kıyafet, o zaman çanta. / Kolye (tabii ben alır alır asarım, sonra takmayı unuturum)

15. En sevdiğin makyaj malzemesi/ bakım ürünü?
Dudak parlatıcı (göz kaleminin ve rimelin elenme sebebi gözümü kaşımama engel olmaları, ah ah~) / Nemlendirici krem

16. En sevdiğin çizgi karakter?
Bence Pikachu hepimize yeter (Çizgi karakterleri karşılaştıramıyorum, hepsini çok seviyorum)

17. En sevdiğin anı?
Hatırlanası tek anım galiba, ilkokulda biriyle kavga edip evime gitmiştim sonra tüm sınıf gelip beni okula çağırmışlardı :)

18. En sevdiğin özelliğin?
İnsanlardan nefret etsem bile gerçekten kötü davranamamam ve birini incittiğim zaman daha çok incinmem

19. En sevdiğin his?
Sevgi

20. En sevdiğin canlı?
İnsan (gerçekten insan olanından) Ee tabii kediler insanlardan daha hoşuma gitmiyor değil, galiba sırnaşık yaratıkları seviyorum.

Benim mimlemek istediklerim hep mi mimlenmiş acaba? Yine de henüz mimi yapdıklarını görmediğim (ve gözden kaçırdıysam bana somurtabilirler) için Simge'yi, Uska'yı ve Miss Vampiring ile Nazlı'yı mimliyorum.
Tabii canı isteyen de olursa Loretta demişti diyip yine mim yapsın, severim ben mim yapanları.

4 yorum:

  1. Heyy bu mim olayını çok seviyorum. :)
    Teşekkürler.
    Hemen yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mimlemeyi ve mimleri okumayı seviyorum :)
      Bir şey değil

      Sil
  2. Çeri domates bence de gayet sebze yani :D Benim bi tane mimim var, ilk onu atarım sonra da bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim u.u Vikipedi her şeye meyve diyor o.o

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~