Öksürük

Öksürmekten uyuyamayan insanlar var bu dünyada. Ben öksürürken dışarıda donan insanlar da var. Ama ben yine de öksürüyorum, çünkü ikisi çok bağlantısız şeyler.

Belki de ben öksürdüm diye üzülen biri vardır uzaklarda. hatta çok uzağa da gerek yok, hemen yan odada annem ve babam öksürmemi istemiyorlardır. Şimdi arasam ve öksürsem yengem de üzülür bence. İnsanlar sevdiklerinin öksürmesini pek istemez.

Ne rahatsız edici olabiliyorum, ne sevgi dolu. Gecenin bu vakti kimse girip de bana mesaj atmıyor, galiba herkes uyuyor. Ve tabii benim de uyumam gerek, yarın giyinilip okula gidilecek, sıkıcı sıkıcı dersler dinlenilecek. Ne kadar bayıcı olduklarını biliyorlar mı acaba? Üstelik salı edebiyat çarşamba fizik sınavım olduğunu hatırladım. Fizik. Çok acımasızca, çok çirkin. Belki de 50'nin üstünde alabilirim.

Hiç "ne kadar güzel" diye gözlerinizi dolduran şeyleri aradan neredeyse bir yıl geçtikten sonra "ne kadar yapmacık" diyerek okudunuz mu? Ne kadar yapmacık? Söylendiği kadar yapmacık. Ve bazı kelimeler ne kadar da yakışmıyor bazı insanların ağızlarına. Kelimelerin kötülüğü mü? Hayır, en güzel kelimeler. Ağızların kötülüğü mü? Hayır, yamuk değil ağızlar. Peki sorun ne? Alışkanlıkların yitirilmesi belki de. Daha önce ne kadar da normal ne kadar da günlük gelen kelimelerin zamanla tabulaşması.

Ben gecenin bir yarısı, masada kağıttan bir Pikachu, dandik kırmızı atkı, çorap, poşet, tarak... Her şey bir arada karmakarışık dururken benim düşündüklerime bak? Sabah erken kalkılacak, gidilecek. Çanta hazırlamadım, boğazım ağrıyor, daha da hasta olurum belki. Ama bugün ben hasta değildim, bugün ben mutluydum.

Belki odamı toplarım büyüyünce. Ve boğazımın ağrısı geçmiş olur. Öksürmek değil de kahkaha atmak ister canım.

3 yorum:

  1. lorettam hzünlenme.. bak seni mimledim blogumda mimin var ona göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim görmek beni çok mutlu ediyor Mia'm :)

      Sil
  2. portakal yiyen kedi harikaymış :D

    YanıtlaSil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~