Ters etki

Yeni şeyler deniyorum, mesela ne kadar nefret edilirsen o kadar nefret edersin olayı gibi. Ne kadar sevilirsem o kadar seviyorsam bence bu da işe yarayabilir, ne dersiniz? Mesela çok çirkin resimlerim buldum, onlara bakıp kendimi avutuyorum "Bak bak, ben bunları görsem çirkin olduğunu düşünürdüm." diye. (Şarkı takılıp duruyor, rahatsız ediyor.) 100'lerce fotoğrafta suratım hep aynı olduğuna göre hiç etki uyandırıcı bir insan olmasam gerek. (Sağol Picasa.)

Galiba okuduğum mangalar bana kötü örnek oluyor. İnsanlar amaçlarına ulaşmak için çok çabalıyor! Ve sevilmek için ellerinden geleni yapıyorlar! Ben sevilmeyeceğimi anlamış biri olarak nefret edilmek için çabalayacağım! Çünkü sevilsem bile hikayelerdeki gibi olmayacağını biliyorum, karşımda bir prens yok. İnsanların prensleri olduğu için çok şanslılar.

Eğer biri peşimden koşsaydı ben ona acırdım. Hem, acımak gerekmez mi? Acınır bence.

Ah neyse, bugün dershanede Zey yoktu. Aslında Aytüş dışında kimseyi görmedim. Ben de dershane boyunca bir şeyler yazdım ya da manga okudum. Ve de arkadaş edinme konusunda hala gelişme göstermediğimi anladım. Yine de benim için mutlu bir gündü, galiba yalnız olsam da sevdiğim şeyleri yaparak mutlu olmayı beceriyorum, hep mutlu olayım!

Bay bay kuzucuklarım~

1 yorum:

Aklından geçenleri duymak istiyorum~