Uzun gecede uyuma zamanı

Bir şeyler izleyeyim, bir şeyler yapayım, biraz oyalanayım derken yine gecenin bir yarısı oluverdi. Hem bu en uzun gece. Ama birazdan uyuyacağım ve bu da bitecek. Bitse de güzel bir gece, huzurlu bir gece. Galiba gece kelimesini çok seviyorum, gece insan doya doya yalnız kalabiliyor.

Birkaç gün önce arkadaşımla kalırken fark ettim ki insanlarla yüz yüze uyuyamıyorum ben. İnsanlara sarılmayı da çok severim, sarılarak uyumayı da. Hatta küçükken arkadaşımla kaldığımda kol kola girip uyurduk, nedense çok komiğime ve ayrıca da hoşuma giderdi. Ama hayatımın hiçbir bölümünde başka insanların nefesleri yüzüme değerken uyuyamadım, uyusam da rahat edemedim, hatta annemle uyurken bile ki ben annemin yanında uyumaya bayılan bir çocuk oldum hep.
Kısaca çıkarımım şudur ki, tam bir "kıçını dönüp horul horul uyuyan insan"ım ben.

Bu yıl çok, gerçekten çok hasta olur oldum ben. Devamsızlıklar azaldı mazaldı ama ben sürekli rapor alıp evde vakit geçiriyorum, hatta bu yıldan evden çıkmayı hiç mi hiç sevmiyorum. Şuan yakalandığım hastalıksa bir garip, genelde burnum akar hapşururum filan ama bu sefer boğazım kuruyor, boğazımın kurumasına alışık bir insan olmadığım için bu çok garip bir duygu ve sanki boğazım arap çöllerine tatile gitmiş gibi hissediyorum. Nedense bu hiç hoşuma gitmedi. Ben burnumu çeşme gibi akmasına, gözümün görmemesine, ateşimin çıkmasına razıyım ama şu boğaz kuruluğu olmazsa çok müteşekkir olacağım.

Hani eski sevgili mesaj atmazdı ya bana, bugün iki tanecik mesaj attı. Galiba onu gizli bir numara aramış ben sanmış (çünkü sırf komiklik olsun diye üç-dört defa çaldırıp kapatmıştım geçen, aman ne komik) ya da aramamı istedi, tam olarak anlamadım. Öteki mesajında da akşam olmasına rağmen günaydın demişti. Ben de iki mesajına da tek kelimelik cevaplar verdim, o da hiç cevap vermedi. Galiba bu sevinmem gereken bir olay ama nasıl hissedeceğimi tam olarak bilmiyorum. Dün bahsettiği bir kız vardı, o kızla gerçekten konuştuğunu bile düşünmüyorum ama ondan bahsetmesi beni rahatsız etti ve ara sıra aklıma geldi. Yine de onunla bu konular hakkında konuşmak istemiyorum. Hatta onunla bu dünyadaki hiçbir konu hakkında konuşmak istemiyorum. İnsanların tavsiyelerine uyup onu unutmalıyım. Hatta onun tavsiyesi de buydu değil mi?

Saat iyice geç olmadan uyusam iyi olacak, yarın da dershane gidesim yok ama üç gün evden çıkmazsam millet bana gereğinden fazla acıyabilir ya da benden rahatsız olabilirler.

Şimdilik iyi geceler kuzucuklarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~