Yine loş bir sabah

Sabah sabah yine büyük bir gerginlik ve baş ağrısı. Hava aşırı loş olduğu için odamın içinde lambayı açıp oturuyorum. Evden çıkıp dershaneye gideceğimi düşündükçe sinirleniyorum sanki, dershaneye gitmeyi hiç mi hiç istemiyorum aslında, tek istediğim evde boş boş oturmak.

Bu gerginlik ve baş ağrısı bana hiç yakışmıyor bence. Dershanede ne giysem diye düşünmek de istemiyorum bir de, dün giydiklerimi giyerim belki de, uğraşmanın lüzmu yok. En iyisi gidip kendime bir hırka almak ve o hırkayı hiç ama hiç üzerimden çıkarmamak. Öyle olunca kimse ne giymiş bu kız diye bakmaz herhalde. Şimdi de bakmıyorlar ya neyse.

İnsanlarda da bazı geri zekalılıklar sezmiyor değilim hani. Bu nasıl bir sözdür yahu? Benim beynime vurmuş galiba her şey, saçmalamaya başlıyorum yine.

Sabah atkıma devam edeyim dedim ama galiba yine düzünü tersini karıştırdım. En iyisi hepsini söküp annemden öğrenmek çünkü küçükken annemin öğrettiğiyle örebiliyordum ben bunu anlamadım niye ipi bi o yana bi o yana atıyoruz, of.

Ben gidip hazırlanayım, buraya da böyle bir şarkı gelsin. Ah bir de ağrı kesici alayım.

2 yorum:

  1. Ben dershaneye gitmiyorum kafam rahat :) Ya o kıyafet seçme derdi çok kötü ya ama bak sana üzüldüm ben.
    Ben bu şarkıyı çok seviyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah dershaneye gitmemek ne güzel şeydir ya, bi haftasonum var onu da oralarda ders dinliyormuş gibi yaparak harıyorum -.-

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~