Yılbaşmayışı

 Bana yazı çağrıştırıyor aslında ama kış gibi.
Tek istediğim o kedinin yerinde olabilmek.
Ne internette mutlu mutlu gezinmeyi ne arkadaşlarımla bir şeyler yapmayı ne de televizyon izlemeyi düşünüyorum yarın, yani yılbaşı işte. Şimdiye kadar hiç yoktan ya birileriyle beraberdim ya da bilgisayarımın/televizyonumun başında çok mutluydum yılbaşlarında. Ama yarın bu yorgunlukla sabah sabah okula gitmek, okuldan çıkıp dershaneye gitmek, eve gelip banyo yapmak derken (ki düşünmesi beni yapmaktan daha çok yoruyor) saat daha gece yarısı olmadan ben pert olacağım gibi.

Aslında dershaneyi kınasam mı takdir mi etsem bilemiyorum böyle durumlarda. "Bu çocukların bi yılbaşı var bırakalım da bugün eğlensinler" diyip ders yapmayabilirlerdi, ama belki de onlar "Yılbaşı evet biz de eğlenmek istiyoruz ama yavrularımız derssiz mi kalsın" diyerek ders yapıyorlardır. (Tamam bu dediklerime kendim inanmıyorum. Bence "Hahaha yılbaşında da şu en kazık dersleri sokalım ohh" olayı var. Ama işin en aslı bu hafta sonu indirim sınavları olduğu için boş buldukları her vakit ders yapmaları.)

Geçen yıl yılbaşında iğrenç bir film izlemiştim, Fanaa. Bu filmi kötü yapan neydi diye sorarsanız (sormazdınız) söyleyeyim, filmin ilk yarısı çok güzel bildiğimiz bollywood filmi, şarkılar danslar komiklikler insan bir yandan gülüyor bir yandan hüzünleniyor filan. Sonra birden filmin konusu 180 derece dönüyor, bir bakmışsın esas oğlan aslında bambaşka biriymiş, sonra filme karamsar bir hava geliyor. Tatlı mı tatlı bollywood filmi oluyor sana dandik aksiyon filmi. O yüzden bu filmi izleyin belki bir şeyler kazanırsınız ama büyük umutlarla izlemeyin, arkadaşlarınızla dedikodu yaparken izleyin, örgü örerken izleyin.
Geçen yılbaşının bir başka farklılığıysa eski sevgilimin bana upuzun bir mesaj atmış olmasıydı. Tabii o zamanlar o beni çok mutlu ediyordu ama ben o mesajı haftada en az üç kez düşünür sonra da sinirlenir oldum. Her kelimesinin yapmacıklık dolu olduğunu düşündükçe ağlayasım gelir oldu. Herhalde bir daha biri durup durup birden öyle mesaj yazsa direk ağlarım "pis yalancı sen beni sevmiyorsun böğüü" diye. Şimdi düşündüm de acaba aldatılıyor muydum ya ben? Hani aldatan insanlar bir sürü çiçek hediye filan alır ya o hesap mıydı? (İyice muşmula gibi oldu beynim, buruş buruş.)

Velhasılıkelam bugün de boştu ve yarın da boş olacak. Biz en iyisi önümüzdeki tatil günlerine bakalım.

4 yorum:

  1. beni de düşünmesi dahi yoruyor, dersler desen aynı şekilde, ooof.

    biz en iyisi önümüzdeki tatil günlerine bakalım :) yılbaşını karşılama şeklimiz de bu olsun, aaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yılın başı bir yılın sonu diye yas da tutabilirdik aslında, hiç yoktan onu yapmıyoruz :)

      Sil
  2. ahah. o berbat filmi ben güzel sanıp arkadaş ortamında izleyelim diye tutturmuştum, sonra herkes uyumuştu. ben de uyumuştum.

    bu yılbaşında güzel bir film izlemişsindir umarım. kesin izlemişsin gibi konuştum. izleyip izlemediğini bilemem ki, eğer izlediysen işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yılbaşında ben de uyudum, aslında uyanırım diye yatmıştım ama uyanamadım, hatta yaklaşık 14 saat uyudum ve hiç pişman olmadım.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~