Yorgun günler

Demin öğrendiğim bilgilere göre insanları "kibarca şutlamak" gibi bir olay bile varmış. Bundan yola çıkarak kendimin çok saf, oldukça salak olduğunu öğrendim, ya da tahmin diyelim. Şimdiye kadar kim bilir kaç kişi beni kibarca şutladı da ben farkına bile varmadım acaba? Bir insana "sen iğrenç birisin seninle konuşmak istemiyorum" demek yerine lafı dolandırmak, bahaneler ve beyaz-pembe-mavi ve türevleri yalanlar üretmek daha mı az acıtıyor acaba? Bence dürüst olmak daha iyi, öteki türlü karşıdaki insan kesinlikle yanlış anlıyor. Mesela biri bana "seninle konuşmak istemiyorum" yerine "konuşamayız" dese ben "bu benimle konuşmak istiyor ama konuşmasının önünde engeller var ve bu engeller onu üzüyor, ben onu mutlu etmek için çabalamalı ve engelleri kaldırmalıyım" diye düşünürdüm, kesinlikle öyle düşünürdüm. Acaba daha önce biri bana yaptı mı ya bunu, baya bir kafam takıldı.
(Ben değil, arkadaşım sapığısını şutladı.)

Neyse ki etrafımda bir sürü insan var ve ne yaptıklarını görüyorum, hadi bakalım inşallah insanları izleye izleye hayatın nasıl bir şey olduğunu öğreneceğim.

Ve günlerdir garip bir yorgunluk çöktü üstüme, hatta ders de çalışıyorum fazlasıyla. Belki de bu kadar ders çalışmak beni yoruyordur, çünkü hiç alışık değilim. Üstelik matematik çalıştığım için iyice yoruluyorum, Türkçe çalışmak çok daha kolay geliyordu.

Zaman yavaş geçiyor gibi geliyor, sonra bir bakıyorum saat çok geç olmuş. Bazen istediğimiz saate dönebilsek çok güzel olabilirdi.

6 yorum:

  1. Son paragraf çok doğru bir tespit ,hep istenilen bir dilek ile noktalanmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatı zor bir oyun durumuna getiren de bu dilekler, hiç gerçekleşmeyecek olsa da herkesin istediği bazı zamanlara geri dönebilmek :)

      Sil
  2. keşke isteidğimiz saate ya da an'a geri dönebilsek..

    YanıtlaSil
  3. bazen bilimsel bi konudan bahsetsem bile o konuşmayı yapmamış olmayı dileyebiliyorum ben, nedendir biinmez. keşke dönebilsek.

    bu yazıyı okuyunca o soruyu ben de sordum kendime, dedim acaba kimler beni kibarca şutladı :) kibarca şutlamak ehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilimsel bir gerçeği söylediğin zaman bile sanki şahsına hakaret etmiş gibi komplekse giren insanlar da tanıyorum, insanın susası geliyor yanlarında.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~