Bir gün daha geçti

Dershaneyi ekişimin 3. günündeyiz ve ben iki gündür öğlen uyanıyorum, ne oldu bu insanlara anlamıyorum eskiden hep beni sabahın köründe uyandırırlardı, hiç olmadı bağrışırlardı gürültü yaparlardı öyle uyanırdım. Hatta benim abimin 4 sene lise hayatın boyunca uyandırılışım abimin adıyla oldu, bi kişi de benim adımı bağırmadı evde, abim uyansın diye çabalarlarken ben zaten o gürültüye uyanmış, hazırlanmış, kahvaltımı yapmış, evden çıkıyor olurdum.

Bu arada (demin) gittim abimin 2 gündür yazıcıdan taradığı fotoğrafları alayım da birkaç tanesini buraya koyayım istedim ama oyunu alta almayınca fotoğraflar da sonraya kaldı, bir de içimde nasıl bir 50'lik teyze yatıyorsa abimi "büyümüş de saçını mı uzatıymış büyümüş de sakalı mı vamış" diye sevdim, güzel saçı var, hatta benden güzel saçı var ama dokunmama bile izin vermiyor olur iş mi?

Anlamsız Not: Abimin ve benim saç renklerimiz aynı ve ikimizin saçı da dümdüz. Hatta ben doğmadan önce ikimizin de gözü maviymiş ama ben doğduktan sonra onunki yeşil olmuş, sonra benimki de yeşil-mavi arası bir şey oldu.

Bugün dershaneye gitmedim, peki ne yaptım? Ütü yaptım. Eski ütüm Selim ile aramızdan su sızmazdı, hatta o vantilatörümüz Begüm'e deli gibi aşıktı ama Begüm'ün annesi evlenmelerine izin vermiyordu. Yeni ütümse Anastasia, Moldova'lı kendisi, genç güzel, ülkemize çalışmaya gelmiş. (Moldova'lı bir hizmetçimiz yok bari ütümüz olsun dedim, ehe.) Yeni ütüyle de arayı biraz ısıtmak istedim bugün. Tabii "aa ütü yaptı tebrikler" gibi şeyler bekliyordum ev ahalisinden ama ben hiç yeterince tebrik göremiyorum ki. Galiba ütülediğim kıyafetlerinin %60'ı bana ait olduğu için insanlar kendi üzerlerine alınmıyor.

Ee, tüm gün çalıştığıma, bir de ev ahalisine çay doldurup ikinci isteyişlerinde duymamazlıktan geldiğime göre biraz dinlenmek benim de hakkım. Peki ne yapıyoruz? Geçen yaz aldığımız ve bir de aldığımız için abimizden azar yediğimiz LEGO Batman: The Videogame oyununu oynuyoruz.

Anlamsız bir not daha: Ben Poison Ivy olsam Catwoman'ı çok kıskanırdım. Neden mi? Oyunda bazı kapılar var ve bu kapıları sadece kapının bekçisini öperek açabiliyoruz, bekçiler de erkek olunca başka bir erkeği öpmek istemiyorlar. Ama o da ne! Taş gibi Poison Ivy'yi de öpmek istemiyorlar, illa Catwoman olacak. Ee haksızlık değil mi bu? Kadınsa o da kadın, güzelse o da güzel.

Aslında kendimi bildim bileli kızılları ve kedileri seviyorum. Bir de Poison Ivy'ye Catwoman kostümü giydirip denesek olmaz mı?

Sonradan gelen düzeltme: Sorun Poison Ivy'de değil bendeymiş ya, orası öpücüklü olan kapı değil soru işaretli olan kapıymış. Buradan kapının bekçisine özürlerimi iletiyor ve bir dahakine daha dikkatli olmayı umut ediyorum.


Bu da abimin benim şarkılarım arasına karışan şarkısı.
Dinliyordum yazının şarkısı olsun dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~