Güzel günler


Bu ay pek yazmadım bloga, belki hayatımda beni sinir eden olaylar olmadığı için belki de zaman bulamadığım için. Ama günlerdir bazı küçük aksilikleri ve duygu dalgalanmalarını saymazsak benim için çok çok güzel gidiyor.

Öncelikle sınıfımız dün harika bir yerdi! En sevdiğim arkadaşlarımdan biri gidiyor diye fotoğraf çekinelim ona hediye edelim demiştik ama daha iyisi oldu, Alpi pasta keselim yoksa bunlar fotoğraf çektirmeye filan yanaşmazlar dedi. Biz de pasta sipariş ettik, milleti arayıp bir şeyler istemeye utanan insanlar olarak sipariş işini Buju'ya yığdım whatsappdan, 20 kişilik sipariş ettik ama öğlen bir pasta geldi ki 24 dilime böldüğümüz halde her dilimden 3 dilim daha çıkma potansiyeli vardı! Eliş'le pastayı almaya gittik, o kucakladı pastayı ama taşıması işkence, bir yanından ben bir yanından o tutsun dedik olmadı, e bu sırada Sacide'ye (gidecek arkadaşımız) da göstermemek gerek pastayı, neyse ki Zey ve Buju bize yardıma koştu da kantine götürdük pastayı. Ama skandal! Pasta o kadar kocaman ki dolaba sığmıyor, daha doğrusu sığmasına sığar da dolabın kaymalı kapağından geçiremiyoruz pastayı, o sırada da kızlar yemekhaneden çıkmış bu tarafa doğru geliyor. Ben de kızların yolunu kestim ay işte sınıfa çıkalım filan, bir yandan da G.'nin kolunu tutuyorum ki o yukarı çıkmasın yavaşlasın durumu anlatayım ona o da anlamadı, zar zor ayıktı. Bu sefer merdivenleri çıkarken erkekleri gördük, kola almışlar, "Sacide görmesin" dedik. Kolaları biz aldık çıkıyoruz merdivenden, hani artık coca cola'nın üstünde isim yazıyor ya bakayım ne yazıyor dedim "Arkadaşlarım ile paylaşmak için" yazısını görünce ikimizden de bir "ayy çok tatlı" sesi çıkmasın mı? En üst kata çıkınca "Ben gideyim sınıftalar mı diye bakayım" dedim, kapıyı bir açtım Sacide hemen sınıftan çıktım elimle "gelme gelme!" yapıyorum G. de hemen yan sınıfa daldı kucağında bir kola bir fanta. İçimizde "ee bizi duymuşsa buraya gelirse" korkusu, G. içecekleri öğretmen masasının üstüne bırakıp da hırkayla örtmesin mi! Sanki hiç belli olmuyor. Ben geri sınıfa gittim "Burada ne yapıyorsun tek başına hadi git dişini fırçala" filan diye, onu bir şekilde kovduk, içecekleri de sınıfa sakladık ama bu sefer bir sorun daha çıktı, o lavabonun oraya gitti ama bizim oradaki dolaplardan çatal bıçak tabak almamız gerek, ne kadar zor işmiş bu nereye kovalasak orada bir şey çıkıyor.

Hadi öğle arasında bunları bir şekilde hallettik, kızlar da pastayı kabından çıkarıp koymuşlar dolaba, matematik dersi boyunca da toplam 1 soru çözdü hoca o artık nasıl soruysa hoca orada uğraşıyor herkes kendi halinde, tenefüste hoca çıksın pastayı getirsinler diye bekliyoruz, hoca çıkmıyor Aytüş ona soru soruyor, pasta gelmek bilmiyor, zil çaldı pasta geldi, içecekleri çıkardık, Yase Sacide'yi oyalıyor dışarıda, ama bardak yok! Fotoğraf çekinme, pasta kesme, kızların öğretmenler odasında bardak çalma olayları, bir sürü video kaydı derken çok çok eğlendik sadece 40 dakika içinde, ben bizim sınıfı hiç ama hiç o kadar güzel ve beraber görmedim. En güzeli de Sacide için gerçekten unutulmaz bir gün olmasıydı.

Bu benim dün geçen müthiş günümün yaklaşık bir saatlik kesiti, geçen gün çok çok istediğim buhar kazanlı ütü evimizin oldu ve ben ona aşık oldum, akşam dershaneden çıkıp eve geldiğimde de mutfakta fıstık gibi bir masa takımı vardı ve ben ona da bayıldım, renkleri dolaplarla tam uyuyordu. Şu sıralar her şey o kadar iyi gidiyor ki, bol bol şükretmek gerek. Umarım her şey hep böyle gider. Hep böyle gitmese de böyle olduğu zamanları hatırlayıp mutlu olalım.



Bu da benim için yazının şarkısı.
Sabah buldum,
sabahtan beri dinliyorum.

2 yorum:

  1. Ne tatlı bir günmüş :) Lisedeki benzer koşuşturmalarımız canlandı gözümde. Arkadaşlarımı ne kadar özlediğimi hissettim. Video kaydı yaptığınızı okuyunca biz neden yapmadık ki diye kızdım kendime. Video kaydı almakla çok iyi yapmışsınız o güzel anları ölümsüzleştirmek adına :)
    Umarım hep böyle güzel günleriniz olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bu günlerin kıymetini bilmem gerek

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~