Hamaratsız değilim ben

Tatil geldi, eğleniyoruz, peki ben ders çalışmam gerekirken ne yapıyorum?

Tatilin ilk iki günü haftasonu dershanem vardı ve ben o günlerden birinde dershaneden kaçıp bebek sevmeye gitmiştim hatırlarsanız. Dün dershaneyi ekip evde ahşap kutu boyadım. Bugünse dershaneye ekip yine bebek sevmeye gittim, daha doğrusu önce İstanbul'daki kuzenim anneannemi görmeye bize geldi onun bebeğiyle oynadım, sonra hep beraber toplanıp yeni doğan bebeğe gittik. Tabii bugün daha çok misafir bebek ön plandaydı ve annesinin yanında olmadığı her anda ağlama eğilimi gösterdi ben de onu yerde bulduğum her anda "kafasını tekmeliyor gibi görünüyorum ama aslında tekmelemiyorum annesi merak etme" pozu verdim, yerde olan canlı görünce kendimi tutamıyorum. Galiba bebekler ağladığı zaman civarlarında olmak beni çok korkutuyor.

Ayrıca bugün sürekli birileri benim ne kadar hamarat olmadığımdan bahsetti, aslında anneannem birkaç gündür yakınıyordu, bunun üstüne gitti babama ne biçim kız bu dedi, sonra kuzenim laf attı -ki hep atardı- sonra bir baktım ki sülalecek evde kalacağımdan yakınıyorlar. En sonunda öyle bir "ne kadar iğrenç ne kadar rezil bir kızmışım ben püü bana gideyim de transerkek mi olayım nabayım be" moduna geldim ki eve geldikten sonra baya baya Alpi'ye yardırdım "bu ne ya kızlar hizmetçi mi" gibisinden. Ve o da benim evde kalacağımı düşünüyor. Bense bu dünyanın kılıbık erkeklerle dolu olduğunu, biriyle yürümezse boşayıp ötekini alabileceğimi düşünüyorum. Hatta hiç olmazsa evlenmem diye düşünüyorum. En kötü bimden donmuş yiyecek alır onlarla yaşarım diye düşünüyorum.

Ama durun! İnsanlar nasıl da dolduruşa getirmiş beni değil mi? Halbuki ben hiç de öyle zannettiğiniz gibi beceriksiz, elinden hiç bir şey gelmeyen bir insan değilim. Bir kere geçen gün annemden güzel börek sardım, e canım istedi mi misafir geldiğinde bile tüm evin bulaşığını yıkayabiliyorum, ütü desen ütüme aşık bir insanım. Peki ne bu "Loretta kesin evde kalır" damgası. (Artık nasıl dert ettimse kendime. Evde kalabilirim tamam ama hakkımı da yemesinler ya.)

Ben burada dershaneye gittiğimde Zey'in kendi kendine soru çözdüğünü, soru çözmediğinde konuştuğunu, benim hocaları dinlemekten bir şey anlamadığımı, o zaman bu dershanenin ne işe yaradığını soracaktım ama konu döndü döndü benim kafama taktığım şeylere geldi. Ama baya baya işime işlemiş artık, şimdi siz acıyın da "yok canım sen beceriklisin, yalnız kalsan da acından ölmezsin" diyin, mutlu olayım kediciklerim.



Bu da burada olması oldukça anlamsız olan şarkı.

2 yorum:

  1. O bizde de var ya! :D Bende canım istediği zaman mutfağa geçip bir şey yapıyorum.İlla ki her gün geçip bir şey mi yapmam lazım? Ama onlar resmen öyle görüyor.Aslında çokta hamarat bir insanım yanii :D
    Bu arada tatil bitiyor ders çalışmıyoruz biz niye öyle oluyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy gerçekten niye öyle oluyor ya :( Arkadaşlarım şimdiye 2 tane test kitabı bitirmiştir ben anca yatıyorum, olmadı bebek seviyorum.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~