Kısa Kısa 12

Almancacı hiç ders anlatmadan yazılı yapıyor. Acaba yazılıyı çözmesek mi dedik. Sonra sınıftan 5 kişi çözmeyecekmiş boş verecekmişmiş. Ama hiçbiri yapmadı. Zey'le ben de yaptığımızı verdik, ben hiç yoktan çalışınca yapabileceğim kadar şey yaptım ama Zey gerçekten kötü yapmış, umarım sonunda ağlamaz.
Gerçi ben de yazılı kağıdına "kafasında taç olan bir balık" tutan bir "yumurta adam" çizdim, çünkü yazılıda çıkan hikayedeki balık bir prensti ve büyülüydü o yüzden dilekleri yerine getirebiliyordu (bence lanetliydi -herkesin dileğini yerine getirebiliyor ama kendi en büyük dileğine, yeniden insan olmaya, asla erişemiyor- ya da adamla taşak geçiyordu) ve o balığı yakalayan adama karısı sürekli "yumurta" diye hakaret ediyordu, belki de karısı yumurta sevmeyen biridir ya da adam Adam Sandler. Bir de bahçesinde tavuklar, ördekler, sebzeler, meyveler olan bir ev çizdim; çünkü hikayenin o kısmını çevirmiştik.
Belki hoca bunlara kızmaz ve çok eğlenceli olduğumu düşünür. Ama bıyık bıraktığından beri o hocadan korkuyorum.

Akşam da Zey bize geldi film izledik, Hangover, çok güzeldi, gülmek iyi geldi. Ama filmden sonra mayıştım, onu uğurlarken kapıdan serinlik geldi, ben de çıkıp biraz balkonda oturdum, sonra atkımı, kulaklığımı ve mp4'ümü alıp tekrar çıktım ve Gönülçelen eşliğinde gözlerimi kapatıp soğuğun tadını çıkardım. Gözlerim kapalıyken "şarkı bitene kadar gözlerimi açmayayım, gözlerimi açtığımda yerler karla kaplı olsun, kar yağıyor olsun ve ben bir parkta salıncakta sallanıyor olayım" diye düşündüm, ama şarkı bitmeden gözlerimi açtığım için dileğim gerçek olmadı. Eğer şarkının bitmesini bekleseydim olur muydu?

Bize hiçbir şey öğretmeyen insanlardan bıktım, keşke öğretmenler daha fazla öğretme aşkıyla dolu olsalar. Gerçekten bir şey öğrenmek istediğim dönümlerde öğretecek insanların olmaması beni üzüyor bazen. Bir de çok güzel öğretmenlerimizin olup da kendi branşları olmayan alanlarda derslere girdikleri için bir şey öğretememeleri daha acı verici.

Şimdi çok mayıştığım için uyuyacağım, dua edin yarınki biyoloji yazılım iyi geçsin. (Gerçi korkunç biyolojicimiz neredeyse hiçbir şey anlatmadı, tek yazabileceğim 1/2*1/2=1/4 gibi görünüyor.) Ayrıca felsefe için de şans dileyin.

Bai bai~

2 yorum:

  1. Almancaaa, kabus :) Başarılaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) O kağıda göre iyi not almışım, ah bir de hoca kızmasaydı :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~