Sınavlar bitti, yaşasın tatil (?)

Selam, yazmayalı baya oldu ama benim yazılılarım bitti ve yaklaşık 13-14 saat uyudum, bu yüzden rahat ve ferah bir şekilde yazabilirim ^.^

Peki geometrim 84,40 puandan 4 mü düşecek! Matematiği de son yazılıda düzelttiğimi düşünürsek (ilk iki yazılıya göre çok çok iyi geçti ve şimdilik 1 tane yanlışım var gibi görünüyor ama ben o sorunun yanlış olmasını mantığıma kabul ettiremiyorum.) lise hayatım boyunca ilk defa içinde bu kadar çok 5 olan karne getireceğimi göz önüne alıp sevinebilirim. Açıkçası son bir haftadır deli gibi ders çalışıyordum, kaybettiklerimi saymazsak elimde çözülecek matematik kitabı kalmadı. Tabii ben "aman çok çalıştım" diyerek çalışmaya tamamen ara verdim ama tatilde çok çalışmam gerek, çünkü çevremdekiler çalışıyor, ah bi de evde ders çalışabilsem çok güzel olacak!

Abim geldi, aslında geçen cuma geldi. Dün benim yazılılarım bitince Walking Dead'in izlemediğimiz bölümlerinin çoğunu izledik, ondan önceki gün de Sherlock'un son sezonunun ilk bölümünü izlemiştik. Sherlock'un gülümsemesi beni benden alıyor ama John'a ne zaman baksam bir yerlerden cüceler fırlayacak ve beraber Smaug'u yenmeye gidecekler gibime geliyor. (Bu arada Sherlock'u izlerken V for Vendetta'daki V'nin aslında V harfi değil de V rakamı olduğunu fark ettim, sonra bunu abime söyledim ve benimle "ay bilmiyor muydun" diye dalga geçmek yerine kendisine bunu fark ettirdiğim için takdir etti.)

Galiba bugün ders çalışmaya başlayabilirim, aslında dershaneye gidecektim ama uzun süreli uykunun mayışıklığı içinde kalkıp hazırlanmak istemedim, sonra da babama beni bırakmasını söylemeye üşendim. Zaten beni gece uyandırmamalarının sebebi teyzemlerin gelmesiymiş, e bari uyandırsalardı da teyzemle kuzenimi görseydim ya. (Yok teyzemi hep görüyorum. Kuzenim diyince de küçük filan anlamayın benim kuzenlerim hep büyük.)

Bugün abim başka bir şey yapmak istemezse Coğrafya, ardından matematik çalışmayı düşünüyorum, umarım sürekliliği olur.
Okuma Şenliği için de kitap okumam gerek ama önüme o kadar çok ders yığılmış durumda ki hangisinin altında kalkacağım bilemiyorum.

Şimdilik görüşürüz kuzucuklarım~


2 yorum:

  1. Artık o 4 5 sistemi kalktığı için rahat olabilirsin ya, direk karneye ortalama yazacakmış hani 84se 4 değil de 84 diye yazacak :D
    Ayrıca Sherlock'un son sezonuna hala başlayamadım neden bilmiyorum çok aşırı izleyesim var ama başlamıyorum bir türlü benim mallığım :D
    Ve V'nin rakam olduğunu bilmiyordum aydınlandım şu anda, neden rakammış ki acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de alışılmışlık işte insanın bi içinde kalıyor orada 84 görünce :D
      Bence hemen başla ya dizinin senede sadece 3 bölüm çıkması dışında her şeyi mükemmel *-*
      Ya o V olayı da anca benim teorim işte ._.

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~