Son paragrafına dikkat çekmek istediğim yazı

Yazıya hiç çalışamadan girdiğim yazılıdan 70 almamın sevinçli haberini paylaşarak giriyorum :) Aslına bakarsak yazılılarım gayet iyi gidiyor, yalnız yarın fizik ve cuma günü kimya olduğu için ne yapacağımı bilmiyorum, çünkü kimyayı açıyorum ve "Bunun neyine çalışabilirim ki?" diyip kapatıyorum, çünkü gerçekten neye çalışmam gerektiğini anlamıyorum, ben dersi derste öğrenen insanlardanım!

1. Neden tumblr'da kızın biri bana iyi misin diye soruyor? Amacı ne? Ya da kaç yıl önce sormuş acaba bu soruyu? Bunlar merak edilebilir şeyler.

2. Bir aralar çok yakın arkadaş olduğumuz çocuk nolmuş lan öyle vay be insanlar hep öyle oluyor. Zaten facebooktan silinmek filan geçtim ya onları.

3. Galiba ben bugün anca Kids dinlerim çünkü öteki şarkılar kesmiyor, beynimde basınç var gibi. Uyumam mı gerek acaba?

Bugün saçımı kestirmeye gittim ani bir kararla, normalde arkası kısa önü uzun kestirdiğim için düz kesim bana biraz garip geldi, ya da fön yüzünden elektriklendi diye garip geldi. Daha dün yıkadığım halde yeniden yıkamak istiyorum saçlarımı.
Hanginiz Arsız Bela dinleyerek saç kestirdi ki daha önce? Kuaför ablacım aceleyle kanal değiştirirken arabesk rap kanalı açık kalmasın mı! Annemin acı dolu gözleri hala aklımda, tabii abla bunu fark edince de baya güldü.

Tatil yüzünden yoğun bir çalışma dönemine gireceğim gibi ama benim okumak istediğim bir sürü kitap var. Soru çözmek değil kitap okumak istiyorum.

Ayrıca keşke zamanında minik bir kardeşim olsaymış, çünkü çevremdeki herkes hala abisinin-ablasının-anasının küçük çocuğunu seviyor bense "Of abim tatile gelse de dizi izlesek, özledim ya.." diyorum. Ayrıca insanlar neden konuşmayı sökememiş çocuklarla telefonda konuşur ki? "Ayy canım yaa sana da agıgugıugogıfgıofdg..."

Bu arada benim şöyle büyük bir sorunum var, ben üniversiteden sonra akademisyen olmak istiyorum ve üniversitede okumak istediğim bölüm edebiyat. Yazabildiğimi düşündüğüm için o bölüme gitmek istemiyorum, dille ilgili şeyler hoşuma gidiyor edebiyatla ilgili şeyler öğrenmek istiyorum... Ama ben her zaman korkuyorum ya insanlar benim bu hayallerim doğrultusunda gitmem konusunda ne düşünürler diye, çünkü insanlar benim hep bir doktor mühendis vs. olmamı beklediler, malum anne-babanın izinde giden çocuk örneği oluşturmam gerekirdi çünkü yüksek notlarım ve okuduğum okullar bunu yapmam gerektiğinin göstergesiydi. Ama ben başka şeyler yapmak istiyorum. Ama korkuyorum işte çok korkuyorum, herkes edebiyatın çok zor bir bölüm olduğunu söylüyor, üstelik ben tam olarak istediğim alanda uzmanlaşabilmek için ne yapmam gerektiğini bile bilmiyorum çünkü danışabileceğim kimse yok. Ve genelde insanlara geleceğim konusunda danışmaya çalıştığımda hep ağlıyorum, bunu elimde olmadan yapıyorum ama kötü bir görüntü oluşturduğunu bildiğim için susuyorum, susmam da doğru değil ama yardım istemiyorum işte.
Eğer aranızda bu konular hakkında bilgisi olan biri varsa bana öneride bulunabilir mi? Ya da hiç yoktan birisi nasıl mutlu olacaksam onu yapmamı söyleyebilir mi?

İyi geceler güzel insanlar~ Okulun son haftası sebebiyle bir süre buralarda olmayabilirim.
Diyeceğim öteki şeyleri uzun bir aradan sonra söylerim ya da unutur giderim herhalde.
Bai bai~


Ayrıca Eminem'in bu şarkıdaki kafayı bulmuş sesi çok tatlı.

6 yorum:

  1. Çevremizdekiler ve hayallerimiz arasında kalmak bizi ne kadar da yoruyor Loretta...

    Söylemek istediğim ilk şey her bölümün kendince zor olduğu. En basit görünen, yata yata okunacak bölümlerde bile bir şeyler oluyor ve bir şekilde sıkıntı yaşıyorsun. Ben böyle düşünerek atıldım üniversite hayatına.Tecrübelerime ve yakınlarımın tecrübelerine dayanarak söyleyebilirim ki işini kolaylaştıracak tek şey onu sevmen. Zorluklara katlanma gücünü artıracak bir kere. "Lanet olsun bu bölüme de okula da!" dediğin anda "ama seviyorum" diyebileceksin. Çok şükür ki ben de kısa sürede sevdim bölümümü.

    Anladığım kadarıyla çalışkan ve başarılı bir öğrencisin bu yüzden insanların "o bölüm çok zor" demelerine aldırış etmemelisin bence. Başarının devamını getirebilirsin. Diğer alanlarda yaptığın gibi edebiyatta da başarılı olabilirsin :)

    Ağlamak kötü bir şey değil ve eğer istediğine ulaşacaksan bırak kötü bir görüntü oluşsun. Ne olup bittiğini anlamadan kendini istemediğin bir yerde bulmaktan daha mı kötü?
    Ya da o insanlara bunu yazılı olarak anlatmayı denesen? Burda, blogunda yazar gibi :)

    Son olarak... Bazen neyi istersen iste karşına hiç ummadığın yerden ummadığın şanslar çıkıyor. Yapabildiğini yaptıktan sonra biraz da akışına bırak :) "Nasıl mutlu olacaksan öyle yap demek isterim ama bazen nasıl mutlu olacağını sen dahi bilemiyorsun :)

    Bilmiş bilmiş akıl verir gibi oldum ama umarım her şey daha iyi olur senin için. Belki de sayısalcı anne babanın edebiyatçı kızı olursun :)

    Bu arada yorumumu yaparken YGS kaydı yaptırdım birkaç yıl önce istediğim bölüm için şansımı denemek adına :) Sen geç kalma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni desteklediğin için teşekkür ederim :)
      Umarım o umulmadık şanslar beni bulur~

      Sil
  2. hayat senin hayatın seveceğin bir mesleğin olmalı belki iki üç yıl içinde aileni tıp, mühendislik okuyarak mutlu edebilirsin peki bundan bir 10 yıl sonra sen mutlu olacak mısın yaptığın işten? bu şekilde düşün bence ve eğer sen gerçekten ne istediğini bilirsen ailende anlayış gösterecektir.
    akademisyen olmayı şimdiden düşünmen çok hoş bende bu yolda ilerliyorum edebiyat değil ama:D başlarda hiç aklımda yoktu herkes çok zor falan derdi ama hayat işte sürükledi beni ve hiç de zor olmadığını gördüm iki yıl kaybım oldu sadece senin böyle bir zaman kaybı yaşamaman dileğiyle:) ve son olarak özetlemek gerekirse insanların sana engel olmasına izin verme;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkalarına uyup meslek seçenleri görünce de benim aklıma hep o gelir, herkes gittikten sonra elinde kalanlarla, kendi tercihi olmayanlarla nasıl mutlu olur ki insan?
      Kendim için çabalayacağım, teşekkürler :)

      Sil
  3. insanın kardeşinin olması çok güzel bir his.dünyanın en güzel,en değerli sevgisi kardeş sevgisi.2 kere yaşıyorum bunu.sen de madem kardeşin yok bu sevgini katlayarak abine vererek tadını çıkar.sen de onun kardeşin ne de olsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki de kardeşlik sevgisi olsun o zaman :)

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~