Geç olmasın

Beynim patlayacak gibi sanki.
Ağlamak istiyorum.
Gece gece böyle hissetmek neye alamet?
Bir de belki de öğlen çok şey yediğim için hiçbir şey yiyecek halim yok.
Ay ben biye böyle hissediyorum?
En iyisi uyumaktır belki. Ama hiç uyumak istemiyorum.
Dün tam aşık olacaktım vazgeçtim. Çünkü insan tanımadığı insanlara aşık olmaz. Tipini sevmediği insanlara da aşık olmaz. Sırf güzel yazıyor diye aşık olunmaz. Çünkü sana da yazmıyor zaten. (Neyin kafasını yaşıyorum acaba?)
Rüyamda kulaklığımın kaybettiğim kılıfını buluyordum, demek ki çok özlemişim. Keşke geri gelse. Kesin otobüste düşürdüm.
O kadar çok yere gitmek istiyorum ki.. Evde oturacağımı bilmek hiç eğlenceli değil.
Düşünmek istemiyorum.


Bu şarkı güzeldir. Dinleyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklından geçenleri duymak istiyorum~