Hoff

Bu hayatta çok gerizekalı şeyler var.
Mesela 15 saattir 256 mb anca inen torrent gibi.
Bir daha kimseye dert yanmak istemiyorum. Keşke üye olmasaydım o siteye.
Zaten dünyadaki en gerizekalı şeylerden biri de eski sevgilinle konuşmak. Hangi akla hizmet konuşur ki insan eski sevgilisiyle? Konuşuyorsun da ne oluyor? Bok gibi davranıyor hala sana. Kendini bile düşünmüyor kimi düşünüyor bu çocuk?

Üç saattir babamın akrabaları gelecek güya. Giyindim bekliyorum. Bir de hemen gelecek diye telaşlı telaşlı bir sürü şey hazırladı annem. Akrabaları da sevmiyorum.

Bir sürü kitap aldım bugün, bu sefer almak istediğim kitapları unutmadım. Tabii gelmesini beklicem inşallah geç gelmez. İki kargo şirketi seçeneği vardı, iyisini mi seçtim kötüsünü mü bilmiyorum. İnşallah geç gelmez cidden çok korkuyorum.

Çok güzel kıyafetler oluyor, ama gerçekten çok güzel, sonra fiyatına bakıyorsun çok pahalı. Hem güzel hem ucuz yapsalar daha çok satmaz mı ya? Sonra yaz geliyor ben ne giycem ya giyecek hiçbir şeyim yok diye ağlıyorum. Çünkü giyecek hiçbir şeyim yok. Kış iyiydi güzeldi buluyordum bir şeyler de yaz geliyor ne giycem ya ben!

Bugün çok sinirliyim eve geldiğimden beri stres stres stres... Aslında dershanede başlamış da olabilir. Herkes o kadar tatlı ve samimi görünüyor ki kendimi ciddi ciddi manzarayı bozan bir fazlalık gibi hissettim, içim bir garip oldu, içimde bir yerlerde bir yumru var sanki. Bir de basınç. Beynimde ruhumda her yerde basınç var.

2 yorum:

  1. kendini neden fazlalık gibi hissettin ?
    Torentten ne indiriyorsun bakim =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes beraber çok güzel görünüyordu ama ben o manzaranın dışındaydım işte, manzaranın bir parçası olmamak fazlalık gibi hissettiriyor bazen.
      Yangın Var filmini indirmiştim ama görüntü kalitesi çok kötü çıktı :'(

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~